Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Milyen lehetőségeim vannak...

Milyen lehetőségeim vannak monitor vásárlást követően?

Figyelt kérdés

[link]


Ezt a monitort vettem durván 2 éve. 3 év garanciát kaptam.

A weboldalon felvan tüntetve, hogy freesynces a monitor.

Most probáltam megkeresni a menüben de nem találom. Egyes oldalak szerint nincs is benne ez a funkció.

Érdemes visszavinni? Visszaadhatják az eredeti árát?



2019. jan. 13. 14:37
 1/10 belapus ***** válasza:
A garancia nem erre vonatkozik, nem fogják visszaadni az eredeti árát.
2019. jan. 13. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

3 napon belül cseréltetheted vissza úgy, hogy levásárolod az árát. Az eredeti árát egyébként sem kapnád vissza kp-ben.


Ha nem találod a menüben, az nem garanciális probléma. Pláne úgy, hogy 2 év után jössz rá, hogy neked kellene ilyen funkció. 3 napon belül lehetőséged lett volna megkeresni ezt a funkciót, ha ez ennyire fontos.


Szerintem esélytelen a helyzeted.

2019. jan. 13. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
A 3 nap stimmel, de szerintem a pénzt is visszakapja, nem csak helyben vásárolhatja le. Elvégre indokolt vásárlástól elállás történt, és ebben az eredeti állapotot kell visszaállítani, az pedig nem utalvány volt. Persze ha az volt, akkor az jár.
2019. jan. 13. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Én annó ezért vettem ezt a monitort, hogy tudjam használni a freesync opciót. Most, hogy szereztem egy erre alkalmas videókártyát vásároltam nem tudom használni mert nem támogatja a monitor. De a vásárlásnál még ez volt feltűntetve a weboldalon.

Most akkor mivan? át vagyok verve de a hosszú idő múltán már nem számít?

2019. jan. 13. 16:26
 5/10 belapus ***** válasza:

Nem néztem utána, de eléggé valószínű, hogy valahol leírják, hogy a termékről készült fotók vagy a termék jellemzői csak olyan információk, amelyekért nem tud az oldal felelősséget vállalni.

Az ÁSZF-re tippelek, talán érdemes volna átnézni.

2019. jan. 13. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Valóban, az ÁSZF-ükben van egy ilyen kitétel:

"10.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget."

Ez vagy nem azt jelenti, amit gondolunk, vagy jogellenes, így nem számít.

Nekem mint vásárlónak csak úgy lehet információm a termékről, hogy elolvasom, mit ír az eladó. Mert amúgy mi lenne, megrendelek egy 200 E Ft-os tévét, és kapnék helyette egy 500 Ft-os villanykapcsolót, arra hivatkozva, hogy nem vállalnak felelősséget az információkért? Ez nem így van, minden tekintetben azt kell kapnom, amit ígértek nekem.

Az teljesen biztos, hogy hibás teljesítés miatt felelősség terheli a céget.

Erre most:

- vagy a 6 hónapos határidő a mérvadó, ez már letelt.

- vagy az ÁSZF-ben leírt dolog:

"9.1.1. Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek."

Ha a termék átvétele óta még nem telt el a 2 év, akkor próbálkozz, hátha.


Én már küldtem vissza egyszer egy mérleget webáruháznak, mert nem a feltüntetett dolgokat tudta, és még a visszaküldés árát is elkértem, ami sima elállás esetén az én költségem lett volna, és vissza is utalták vita nélkül.

2019. jan. 13. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

"Az teljesen biztos, hogy hibás teljesítés miatt felelősség terheli a céget."

Mármint, abban az esetben, ha tényleg nincs benne a funkció, a feltüntetett információk ellenére. Nem akkor, ha nem találod...

Érdeklődj itt a GYK-n a megfelelő részlegen, vagy más, ezzel foglalkozó fórumokon, hogy hogyan kell megtalálni. Az LG nem egy ritka márka, lehet, hogy tud valaki segíteni.

2019. jan. 13. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

"Nekem mint vásárlónak csak úgy lehet információm a termékről, hogy elolvasom, mit ír az eladó."

Vagy megnézed a gyártó honlapján a termék tulajdonságait, megnézel teszteket a termékről, egyszóval tájékozódsz nem csak az eladónál.

Ezt sajnos buktad.

2019. jan. 14. 04:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

"Vagy megnézed a gyártó honlapján a termék tulajdonságait, megnézel teszteket a termékről, egyszóval tájékozódsz nem csak az eladónál."

Vagy elutazol Kínába a gyárba, és leellenőrzöd, mert az a biztos. :)

Hát nem, a vevőnek elég az eladótól informálódni. Az eladó felelőssége, hogy ismerje a saját termékét, és valós információt adjon meg a vevőnek. Az adott adásvétel a webáruház és a vevő között jön létre, nem egy tesztoldal, de még csak nem is a gyártó között, tehát a vevőtől nem várható el, hogy máshonnan is informálódjon, mint az eladó cégtől. Lehetni lehet, meg érdemes is, de nem kötelező.

2019. jan. 15. 05:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Nem egészen. A webáruházak ÁSZF-ében általában ott van, hogy nem vállalnak garanciát a téves információért. És egyébként is hány évig kellene felelősséget vállalniuk szerinted? Komolyan gondolod, hogy erre hivatkozva visszakapja a pénzét? Na nehogymá'! Én messzemenőkig kicsikarom a fogyasztóvédelmi törvény betartását a forgalmazóktól, szolgáltatóktól, de erre még hajszálnyi esélyt se látok.
2019. jan. 16. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!