Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Hogy tudok hivatalosnak...

Hogy tudok hivatalosnak kinézővé tenni egy dokumentumot?

Figyelt kérdés

Egy jogász hallgató lánnyal találkozok és egy belső poénként kiszeretnék egy lapot nyomatatni, amivel az első csókot kérvényezem, amire tanuk aláírását is rakná stb...


Tudnátok támpontokat adni, hogy milyen formális követelményei vannak egy ilyen indítványnak.


Pl.: Hogy címezzem meg, jobb/bal felső sarokba kell-e valamit írnom stb...


Teljesen tudatlan mérnökinformatikus hallgató vagyok :D


Tudom elsőre furcsán hangzik és csak pár jövendőbeli komment kivédése miatt írom le, hogy ez nem tesz kevésbé férfiassá, csak figyelek a részletekre és egy ilyen apró poénnal lepném meg.



2019. jún. 19. 22:55
 1/5 A kérdező kommentje:
A szöveget persze én szeretném megfogalmazni, de arra is adhatnátok ötleteket, hogy miket tartalmazzon milyen formában pl.: (anyja neve: ) akármi :D
2019. jún. 19. 22:57
 2/5 anonim ***** válasza:
Legyen rajta pecsét, de ne a nőgyógyászodé XDD Amúgy nemtom, szerintem keress rá a kérvénynek a formátumára, formai követelményekre:D Elég az:) Ja és asszem, hogy a kérvénynek/kérelemnek, valamelyiknek olyan a kinézete a kettő közül, hogy függőlegesen van összehajtva; és van a külső fele; meg a belső fele.
2019. jún. 19. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

*Ja és tedd bele szerintem borítékba, és legyen rajta pecsétszerű betűtípussal dátum; meg valami szakszó, hogy expressz, vagy valami:D XD Azért nem írom az ajánlottat, mert akor ahhoz kéne mégegy lap, amit neki alá kellene írnia, hogy átvette asszem:D De lehet, hogy a másiknál is; nemtom; de környezetbarát, ha nem túl sok papírt használsz; el már láttam ilyen csomagátvevős dolgoknál, hogy most már egy ilyen digitális ilyen okostelenfonszerű cucc van, amin alá kell írni,nem is papíron:):)

Ja és pl a kérvény alján mégegyszer meg kell ismételni a kérést asszem röviden összegezve:D

2019. jún. 19. 23:03