Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Longboard lapot érdemes...

Longboard lapot érdemes házilag elkészíteni?

Figyelt kérdés

Van egy asztalos ismerősöm, meg tudná csinálni. Kérdés az, hogy mennyire érdemes belefogni. Nem tudom pontosan milyen a jó geometriájú longboard lap, azt sem, hogy a kerekeket hova kell tenni pontosan.

A másik dolog, hogy kezdő vagyok nem csak az építés terén de maga a longboardozás terén is, viszont nagyon magával ragadott. Szóval arra rájöttem, hogy jobb egy hosszú lap, de ezen kívül nem tudom milyen lenne jó számomra. A szörfdeszka alakú az nagyon tetszik. Ugratni, meg csúszkálni nem akarok vele, csak DH-zni. Az ilyen fajta alkalmas erre, vagy van ami jobb lenne?



2014. máj. 5. 22:20
 1/3 anonim válasza:

Én is gondolkozom longboard építésén, mivel készen elég drága. Ajánlom neked is; nézz körül fórumokon.


Ami fontos a laphoz: a lapot vagy te magad rétegeled (sztem elég bonyolúlt), vagy rétegelt lemezt veszel. Az se mindegy, hogy milyen fából van. A longboardot kanadai juharból szokták készíteni főleg, mivel a juharnak nagy a sűrűsége (720 kg/m3), ettől lesz masszív. Az én gondom az, hogy mindenhol csak nyárfa rétegelt lemezt lehet venni, amit a térdeden ketté törsz. A lényeg az, hogy elbírjon akár 100-150 kg-ot is. YouTube-ra írd be: how to build a longboard <- elég sok tutorial van róla :)

2014. jún. 14. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:

Nézd meg ezt az oldalt, ha az ár miatt akarod házilag készíteni: [link]

Nem tudom milyen minőségüek, de kezdésnek talán jó.

2014. jún. 14. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:
ha DH ra kell akkor próbálkozhatsz mert a lényeg hogy vastagabb több rétegű deszka kell hozzá.. arra figyelj hogy ha túl puha a fa akkor a hosszanti irányban ható torziós erők miatt nem fog jól kanyarodni.. a többit mind tudod már ahogy nézem...
2014. jún. 19. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: