Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Országúti amatőr kerékpár...

Országúti amatőr kerékpár versenyeken van nyeremény?

Figyelt kérdés

Arra lennék kíváncsi, hogyha van amatőr országúti versenyen nyeremény az mi lehet és milyen nagyságrendben?

Országúti versenyekre hol tudok rátalálni?

Nagyon kezdő vagyok még ebben a sportban, ha 150km-en 45-50km/h átlagot tudok hozni van bármilyen verseny amire egyáltalán megéri benevezni?


A válaszokat előre is köszönöm!


2020. okt. 4. 16:56
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:

Alapvetően engem a nyeremény motiválna, hogy induljak különböző versenyeken. Ha a díj a befektetett idő/pénz harmadával se ér fel nem tartom jó döntésnek, hogy induljak hisz ezek szerint nagyon sokszor kéne próbálkozzak, (lehet az se lenne elég) hogy bármilyen eredményt elérjek.

Remélem mostmár érthető, hogy miért szeretném megtudni a díjazás mértékét.

Esetleg valaki körülbelül el tudná mondani, hogy adott versenynél mire lehet számítani (továbbra is amatőr országúti versenyekről van szó)?

2020. okt. 4. 19:02
 12/17 anonim ***** válasza:

#10


Szerintem megint hozzá van szerencsénk 😆

2020. okt. 4. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 A kérdező kommentje:

El tudnád küldeni azt a kérdést?

Lehet jobban megértem mi a probléma a kérdésemmel.

2020. okt. 4. 19:10
 14/17 anonim ***** válasza:

Tour de Debrecen 2020


"Díjazás:

Korosztályos 1-3 helyezettek érem díjazásban részesülnek."


Egy hét múlva lesz, mehetsz is.


Nevezéssel, utazással, szállással kb. havi 100e körül van a versenyzés, ha Bp-en laksz és könnyen el tudsz jutni minden versenyre. Egy bringa legalább 500e, ruha, felszerelés kb. 100e. Éves karbantartás, kopásból adódó csere pedig saccra 50-100e. Tehát a szezonális jelleg miatt havonta kb. 80e Ft a bringázás, ha nem számoljuk bele a plusz kaját.


Pénzt szinte sehol sem kapsz. Pénz csak a profi outiban van. De oda sem születni szoktak.


Hány éves vagy?

2020. okt. 4. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?