Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Van értelme mountain bike-on...

Van értelme mountain bike-on hátul 4 dugattyús tárcsaféknek?

Figyelt kérdés

2 ujjas fékkarokat használok, jelenleg egy XC bicóm van és 100 kiló körül vagyok, de elől hátul is csak 2 dugattyús fékjeim vannak. Elöl 180 hátul 160mm es tárcsák vannak és még nem nagyon éreztem őket kevésnek.

Persze egy nehezebb, nagyobb össztelós bringával, egy komolyabb downhill pályán, 1 ujjas kart használva nyilván látom az értelmét egy 203 as vagy akár 220 as tárcsának, 4 dugattyús fékkel, de hátra valahogy még egy nehéz e-bikeon sem igazán látom hasznát.



2021. febr. 11. 20:33
 1/6 anonim ***** válasza:
25%
Szerintem felesleges pénzkidobás, nem a dugattyúk számítanak. Autón egy dugattyúk vannak :D ha úgy vesszük egy egy az elso kerekeknel, mégis megallitja az autót :))
2021. febr. 11. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
25%

Fölösleges. 2 dugo is böven blokolkoll es adagolható is marad.


Bár valljukbe a 4es XT azért elég impoáns latvány.

2021. febr. 12. 03:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
0%
Szerintem az egész tárcsafek mizéria egy felesleges hülyeseg, en tökéletesen elvoktam mindig is a V fékekkel... agyamra megy, hogy ma már nem kapok értelmes bringát csak ezekkel a hülye sikító tarcsákkal.
2021. febr. 14. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

A normális tárcsafék nem sikít(max akkor ha sram és az is csak ha vizes),viszont sokkal megbízhatóbb és erősebb. Ha lightos xc-nél vagy túrázgatásnál egy kicsit is durvábban használod a biciklit,akkor garantáltan nem elég a V fék.

Hogy a kérdésre is válaszoljak:Szerintem felesleges, xc bicókon előre sem kell a 4 dugattyú.

2021. febr. 14. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
0%

Garantáltan eleg.

Jól beallított V-fek blokkolja a kereket, mibkell több?...

2021. febr. 14. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

Ez fék minőségét nem lehet annyival letudni, hogy blokkolható vele a kerék. Versenyeztem V-fékkel is, de nem felejtem el, amikor nekem beállt a kerék, mert a féknél felgyülemlett a trutyi, a tárcsafékes meg vígan eltekertek mellettem.

Arra is emlékszem, amikor egy hosszabb lejtőn, ahol sokat kellett fékezni, a végére fájta az ujjaim. (Jobb villa, jobb V-fék már kisebb fájdalmat eredményezett.)

Most egy ujjal fékezek, jobban tudom fogni a kormányt és sosem fáradnak el az ujjaim a fékezéstől.

2021. febr. 14. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!