Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Biztonságos a csomagtartóra...

Biztonságos a csomagtartóra rögzithető gyerek ülés?

Figyelt kérdés

Csepel városi biciklim van és nem is tudom, hogy magyarázzam el nem egyenes a váza hanem ilyen süllyesztett amire tuti nem lehet vázra szerelhető gyerek ülést tenni pedig én azt tarottam biztonságosabbnak. Illetve egy másfél éves babának való bukósisakot hol tudok venni?

Éés ami a legfontosabb kérdés ti vennétek használtan gyerekülést? Mert ugye ezek is elöregednek egy idő után.


2023. okt. 10. 04:34
1 2
 1/13 tothp ***** válasza:
75%

Ha már gyerekülés, akkor inkább hátul legyen.

Az első ülés veszélyesebb. Hiába van védve a gyerek oldalról. Egy ütközéskor az első, hogy a kormányt lefejeli, aztán szerencsétlen esetben apuka-anyuka még rá is zuhan. A felnőtt is sokkal bizonytalanabbúl kezeli a biciklit. Ez önmagában veszélyforrás.


Hátsóba is legyen bekötve, sisakkal a fején. Ja! és mindez csak akkor jó, ha a gyereknek van rendes fejtere. És nem anyuka fenekét kell bámulni egész úton 3-4 centiről.

És persze a le-felszállásnál is észnél kell lenni. A vázon átlépős módszer működik csak. Viszont az extra súly miatt itt is bizonytalanabb a művelet.


A legjobb egy gyerekutánfutó lenne. ADAC és TÜV tesztek is bizonyítják, hogy ott van legjobban védve a gyerek. de tudom, hogy ez sokaknak nem kivitelezhető. A gyereküléses cargo bicikliről már nem is beszélek.

2023. okt. 10. 06:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 tothp ***** válasza:
2023. okt. 10. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
Kitalalom: Csepel Budapest? Mert ha igen, arra bizony siman fel lehet tenni a nyeregvazcsore rogzitheto gyerekulest.
2023. okt. 10. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:

1# Sajnos nincs pénzem olyanra amit linkeltél de nagyon szuper lehet.


2# ilyen a biciklim. Erre nem tudom lehetne e ha igen, hogyan?


[link]

2023. okt. 10. 13:43
 5/13 tothp ***** válasza:

Ezért írtam, hogy jó lenne. Sokaknak eleve a szekér tárolása megoldhatatlan. Az anyagiakat is megértem.

Még egy dolog eszembe jutott. Nem árt, ha az ülésnek van némi rugózása. Például azáltal, hogy nem a csomagtartóra, hanem a nyeregvázcsőre van szerelve.

Van itt egy cikk, aminek nem értek egyet minden pontjával, de azért van benne jócskán használható tudnivaló.

[link]


Itt van hirtelen egy, ami szembejött velem a neten. Elég jónak tűnik. Ha alaposan meg tudod nézni, hogy mennyire sérült (vagy nem sérült), akár használtan is vehetsz ilyesmit. Ha nem pereceltek vele nagyot, azért elég sokat kibírnak.


[link]

2023. okt. 10. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

A gyerekutánfutó mocskosul ütközik a magyar kresz-el, onnantól kezdve, hogy személyt és így gyereket nem lehet utánfutón szállítani (kivétel a csuklós busz illetve néhány mg-i vontató) illetve a kerékpár utánfutók max szélessége 70cm lehet.

De kedves kereskedőink minderről senkit nem tájékoztatnak és még a kötelező háromszögprizmát is rajta hagyják. Úgy ahogy van, kocka vagy kerek prizmával árulják és használják.


Dehát mit várunk abban az országban ahol a lézerblokkolós íratja a kreszt.

2023. okt. 11. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
#6 hogy' jott ez ide? Senki meg sem emlitette az utanfutot, minek kell rajta porogni?
2023. okt. 11. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

Az 1-ő hsz utolsó bekezdése:


"A legjobb egy gyerekutánfutó lenne. ADAC és TÜV tesztek is bizonyítják, hogy ott van legjobban védve a gyerek. de tudom, hogy ez sokaknak nem kivitelezhető. A gyereküléses cargo bicikliről már nem is beszélek."


A gyereküléses cargo viszont tényleg jó, csak éppen nagyon drága és egyáltalán nem biztos, hogy az adott helyen praktikus, mert nagyon hosszú, nem tud vele csak úgy kanyarogni és nehéz is. A panelosok nem tudják bevinni sem a házba-tárolóba, lifttel felvinni lehetetlen.

2023. okt. 12. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 tothp ***** válasza:
69%

Ezért írtam, amit írtam. Nekem sem a cargoval, sem az utánfutóval nem volt problémám a "szabálytalankodást" illetően. A cargot még a rendőrök is megsüvegelték a Balatonparton.

Közlekedés szempontjából is csak a hagyományosan magyarosan "kerékpárosbarát" helyeken volt gondom.

A súlya, a mérete hamar megszokható. Persze nem árt némi előképzettség. Úgy gondolom nekem az megvan a 20-25 éves bringás múlttal.


A tárolása természetesen problémás, de erre is utaltam valamelyik hsz-ban.

2023. okt. 12. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

A cargo nekem nagyon tetszett egészen addig amíg meg nem láttam egyet élőben is a városban. A csávó inkább az úton ment vele nem a kerékpár és gyalogúton annyira nem lehetett vele lavírozni ott sőt az erolleresek miatt is lassabban kellett mennie. ugye kitolja az orrát jó messzire mire egyáltalán körbenézhet. Aztán vagy észreveszik, vagy nem.


De tisztességes helyen baromi jó lehet, pont belefér egy tescokosárnyi cucc.


Az utánfutók kresz-ben világosan leírt 70cm-es szélességről jó ha tud az utánfutózgatós, mert ha gebaszba keveredik, mindent gyönyörű szépen rá lehet majd húzni.


Vicc egyébként, de a triciklire nincs max szélességmeghatározás, és a biciklikre sincs. Pedig kellene, mert ezek alapján lehetne a kerékpárutakat minimum szélesség-értékekkel definiálni.

2023. okt. 12. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!