Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Mégis mit tud ennyi pénzért...

Mégis mit tud ennyi pénzért ez a bicikli?!

Figyelt kérdés

Nem vagyok otthon a biciklik világában, egy sima 20e forintos MTB-m van.

De ennyiért mint ez a bicikli is már autót veszek.

[link]


2012. szept. 27. 18:10
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

Ez alapvetően nem jármű, hanem sporteszköz. Szörfdeszkát is kaphatsz használt motorcsónak áráért, sőt, golfütőt is használt ágyú áráért :) Ha meg fölfelé skálázunk, akkor egy jobb sportkocsi áráért veszel egy használt L-39 Albatrost, 650 km/h körüli utazóval, akkor joggal kérdezed, hogy a sportkocsi mit tud annyiért :)


Egyébként meg ez a bringa olyan terepen elmegy, ahol az autód kerekei kitörnének, ahol meg már ez a bringa sem megy el, ott a válladra kaphatod, és alig érzed a súlyát. Ezt sem csinálod meg autóval :) Ja, és benzin se kell bele.

2012. szept. 27. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

Köszönöm, valamennyivel közelebb kerültem a megvilágosodáshoz.

Bár nem tudom elhinni, hogy valakinek megér 600e FT ot egy bicikli, legyen az akár milyen spéci, de ez valószínűleg az én szemléleti módomnak köszönhető.

2012. szept. 27. 19:18
 3/11 anonim ***** válasza:
Látod,van aki megveszi,egyébként már maga az ,hogy karbon váz ,2012 es,híresebbnél -híresebb márkákból van összerakva stb feldobja az árat.
2012. szept. 27. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

ez a bicaj csak a merev vázasok között "drága" de még ott sem igazán. az, hogy miért, már előttem leírták, de főként a carbon váz miatt.


de mutatok neked egy drága kerékpárt (számomra álom kategóriák :)


Trek Slash 9 - 1,6 milla (ebből a karbon vázas, Trek Slash 9.9 - 2,4 millió azt hiszem.)

[link]


Mondraker Dune RR - 1,2 millió


[link]


És igen, ha tehetném minden további nélkül vennék ilyen kerékpárt. Nekem speciel többet ér, mint egy szaros BMW. Aki érezte már, hogy az élete múlhat a kerékpárján fent a hegyekben, az érzi és értékeli a minőséget. Az ilyen városi bicajosokról ne beszéljünk...

2012. szept. 27. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Utolsónak: Rokon lélek vagy haver. :D

Én is inkább költöttem 160.000 HUF-ot egy joóféle Merida TFS 100-ért, aztán meg egy joóféle Manitou Spilce Comp-ot 50.000 HUF-ért. Megérte? Nekem nagyon is megérte, mert kis átalakítással használom országúti túrázásokhoz, de ha felteszem a Schwalbe Nobby Nic-et, akkor lehet vele menni megint a hegyeken.

Aztán ott van az is, hogy ha már ilyen bringája van az embernek, akkor az azért van, mert ez az ő sportja/hobbija. Hiába van egy 2-3 millás autód. Azért még mindig kell fizetned az adót, a benzint és még a karbantartás is sokkal drágább lehet, mint egy kerékpárnál.

2012. szept. 28. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Azért fizetnek ennyit, hogy egy versenyen minnél jobb esélyeik legyenek. Te se farmerban mész jogázni (csak egy példa)
2012. szept. 28. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 Linkoln ***** válasza:
100%

Szia!

Én is megvennék 600ezerért bicajt.

A lényege hogy tömegvackokat gyártanak mint pl a hauser meg ilyenek, olcsóért.

Egy gyár megműveli az acélvázat gyorsan könnyen, önt rá valami béna műanyagféket meg mindent megold rá valahogyan és egy komplett bringát kiad a gyártósor végén 20 000ért.

De semmi precizitás.

A kerékpározás világában rendkívül fontos a technológia.

Minden a megmunkálásról anyagról merevségről, könnyűségről, szépségről stb szól.

Egy komoly bringát karbonszál technológiával a legjobb gyárak amik egyedüliek a világon raknak össze.

De ők csak annyit.

Magát a vázat.

A legnagyobb alkatrészgyártók pl shimano, campagnolo, sram megcsinálja a csúcskategóriás szettet rá.

A legjobb megmunkálás, a legjobb technológiák, és a legjobb anyagok legjobb körültekintéssel vlaó felhasználása mellett.

Egyéb alkatrészgyártók mint a ritchey vagy FSA összerakja a kormányt, nyeregcsövet stb, majd egy jó kis selle italia vagy san marco nyereg kerül rá akik csak nyerget gyártanak, de nagyon precízen nagyon könnyűre nagyon jó nyergeket.

Esetleg a Kéó még gyárt hozzá egy csodás pedált aki szintén szinte csak pedálokat gyárt. Addig munkálja azt a pedált a kéó mint a hauser 10-20 komplett bringát.

Majd a kerék, ami szintén egy művészet am innél kisebb gördülési ellenállás, minnél kisebb kerületi súly a finom gördülés, tartósság, merevség stb. Egy csodás kerékért fél milliót is elkérnek.

Még a külső gumik körében is emgfigyelhető a technológia amikor deffektvédős kevlar gumikat 160grammos súllyal dobnak piacra, de áruk is 20-30ezer.

Kevés van és sok embernek kéne, így drágák.

Ráadásl sokat dolgoznak vele és mivel nagyon drága a hozzá való technológia nem fogja a tesco kiépíteni hogy versenyre kelljen vele és lejebb kelljen vinni az árakat mert túl nagy tőke kéne hozzá.

Titanium, Karbonszövet, scadmiummal ötvözött spéci aluötvözetek a legjobb megmunkálással sokba vannak.

Az autókat csak összedobják, de nem értelek.

Autó-versenykerékpár nem összeegyeztethető.

Én iszonyatosan szeretek hajtani, annyira jó érzés olyan jól gyorsul, és érzed az utat a kezeddel, könnyen irányítható manóvezehető, szép és precíz.

Egy autóba csak beülnék és menne, az nekem nem kell.

4 évet spóroltam egy kerékpárra, autóm nincs de nem is kell és ha még is fél évet sem spórolnék érte.

2012. szept. 29. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 Linkoln ***** válasza:

[link]

ezt nézd meg, 5 kilóóó ooh :D

[link]

De ezt is elfogadnám... :D

2012. szept. 29. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Én most vettem egy 230 000 ft-os biciklit és a legnagyobb élvezet biciklivel eljutni mindenhova meg persze nincs dugó nem kell benzin és amikor lejövök a hegyről közben érzem az adrenalint ami fergeteges.(most megjött a kedvem a biciklizéshez)
2012. szept. 29. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Egy kis ízelítő, hogy miért érdemes komolyabb, 500.000 Ft feletti vagy milliós kerékpárra befektetni:


http://www.youtube.com/watch?v=zItaxiBWymI


Álomszép...

2012. szept. 30. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!