Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Ha kezdőként MTB-vel két óra...

Ha kezdőként MTB-vel két óra alatt teszek meg 25 km-t (természetesen a távot fokozatosan növelve), mire számíthatok, ha országútira váltok? Hamarabb meglesz a 25 km? Vagy két óra alatt valamivel hosszab távot tehetek meg?

Figyelt kérdés

2014. jún. 18. 18:33
 1/6 anonim ***** válasza:
Érezhető a különbség, de nem jelentős. Mondjuk nekem volt már 40 kg-os bringám is, szóval lehet csak én érzem kicsinek a különbséget.
2014. jún. 18. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
2 óra 25km? :O biciklivel?
2014. jún. 18. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Kezdő vagyok, ne nevess. Tényleg nem tudom mi volt ma velem - illetve most már tegnap - de ennyi jött ki pár év kihagyás után. A végén így is alig bírtam. :(


Az számít, hogy semmi ital (nem csak izotóniás nem, semmi), sem étel nem volt velem, és a végén e hiány miett lassultam nagyon?

2014. jún. 19. 00:00
 4/6 anonim ***** válasza:

Kaját érdemes vinni magaddal, sokat számít. Én egy időben bringával jártam a középsuliba (40 km), és nagyon keveset ettem akkoriban. Egyszer annyira elfogyott a szufla hazafele, hogy éreztem, ha továbbmegyek, beborulok az autók alá :D

Bevonszoltam magam az közeli Auchanba, vettem egy cukros üdítőt meg kockacukrot, iigy tudtam hazamenni.

2014. jún. 19. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

"Éreztem, ha továbbmegyek, beborulok az autók alá."


PONT így éreztem magam tegnap én is! Az út felénél már a vérnyomásom irgalmatlanul leesett, és kezdtem kegyetlenül éhes/szomjas is lenni, nem ment a gyors, csak a lassú tempó.


Na de! :) A kérdésnél maradva:


"Mire számíthatok, ha országútira váltok? Hamarabb meglesz a 25 km?"

2014. jún. 19. 08:22
 6/6 anonim ***** válasza: