Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Hogyan kell napi szinten...

Hogyan kell napi szinten karbantartani egy országútit?

Figyelt kérdés

Jelenleg a szobámban tárolom, hiszen alig tudom használni a rossz időjárás miatt. Ez az első outim, 1 hónapja vettem, kétszer volt szerencsém hajtani. Mindkét tekerés után alaposan megmostam a gumikat, hogy ne hordjak fel sarat.

Mit kell csinálnom rajta a használatok után?

Mikor kell olajoznom?

A hajtásnak és a láncnak nem lesz baja a sok víztől?


Szeretném ha a kerékpárom egy rendszeresen, jól karbantartottnak mondható legyen még évek múlva is, kezdő vagyok, sajnos nem tudom, hogy hogyan kell bánni egy ilyen géppel.

Válaszaitokat előre is köszönöm. :)



2016. nov. 24. 19:22
 1/3 anonim ***** válasza:

Leírom én hogyan szoktam, majd meglátod mit tudsz belőle megvalósítani. 😊