Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Igaz, hogy napi több, mint 30...

Igaz, hogy napi több, mint 30 perc biciklizés izmosít, és nem fogyaszt?

Figyelt kérdés
Tornatanárom mondta.
2010. máj. 15. 21:10
 1/9 anonim ***** válasza:
Nem igaz, adja vissza a diplomáját.
2010. máj. 15. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ.
2010. máj. 15. 21:51
 3/9 anonim ***** válasza:
Izmosodhatsz is, fogyhatsz is, de leginkább valószínűleg a kettőt együtt. A világ nem fekete-fehér. (Meg ugye mindezt milyen pulzusértékkel nyomnád?)
2010. máj. 15. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Úgy emlékszem, hogy általában 135 bmp körül szokott lenni a pulzusom, szobabiciklizem igazából és 5-ös fokozaton tekerek, nem annyira gyorsan, 25-30km/h körül.
2010. máj. 16. 09:29
 5/9 Gyenes Tamás Nűnű ***** válasza:

izmosodni vagy fogyni a kajádtól fogsz. Igazából izmosodni nem fogsz tőle (jó, az elején egy kicsit, de az nem igazán sok, ha előtte még nem csináltál olyan sportot, ami edzi a lábadat.)

Ha kevesebbet eszel, mint amennyit elhasználsz, akkor fogyni fogsz, ez egészen biztos. Nem olyan nagyon sok munka ez, de azért nem is kevés. Ha az eddigi kajálásodtól nem hízol, akkor egy kicsit fogyni fogsz.

Izmosodni olyan gyakorlatoktól tudsz, amelyekből 10-15-nél nem tudsz többet csinálni.

2010. máj. 16. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Azért ez nem igaz, hogy nem izmosít. A bringázástól azért elég szépen lehet lábizmot felszedni. A hobbiszintű bringatúrázás hatása azért látszik a lábamon. De csak a lábamon. Nagyjából meg lennék magammal elégedve, ha a karom, hasam stb. is a lábamhoz hasonló lenne. De hát a bringa az a lábat edzi (meg az állóképesség miatt közvetve a szívet, tüdőt).


És igen, hát fogyás az ugye akkor lesz, ha több energiát használsz, mint amit megeszel. Napi fél óra bringázás a jó közérzethez elég, talán a súly tartásához is, de különösebb fogyás csak diétás kiegészítéssel várható szerintem is. De izmosodni azért fogsz tőle, főleg ha egyre intenzívebben nyomod azt a fél órát naponta, pl. megfelelő edzésmennyiség után már végig hegyre felfelé. :D

2010. máj. 16. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 acel válasza:
szerintem inkább is a biciklizés stílusa az ami fogyaszt vagy izmosít pl a dirt/street bicómnál elég 20 perc és 2 napig izomláz(ha rég ültem rajta). A fixivel meg keresztülmegyek pesten és meg se izzadok.
2010. máj. 17. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
1,5 vagy 2 órát egybe tekerve montin, 3-6-os sebességbe sincs izomlázam, viszont a leizzaszt, és feldob lelkileg, egyik legjobb sport sztem. Nekem is úgy tűnik hogy csak a lábat formázza.
2010. jún. 16. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Sphagin válasza:

Több dologtól is függ. Én fogytam tőle anno eléggé sokat.

országúti stílusban teljesítmény túrákat csináltunk, mert nem volt pénz szállásra etc kiránduláskor.Minél gyorsabbak voltunk annál messzebb jutottunk.

Hétközben napi 50-70km a városban ami a csövön kifért stílusban miközben ügyeim intéztem.

Hetente 2X legalább 1-1 180-230 km -es túra.Átlag 30-35 ös tempó volt hogy több.

Na így sikerült 1,5 év alatt jelentős haskörméretem leöknöm.Nekem karom , lábam, etc soha nem volt kövér csak hasra hízom ilyen a fejtám.Eléggé nehezen mozdul meg, hát ettől megmozdult.Az összes nadrágom úgy lötyögött rajtam hogy övvel is csak bajosan tudtam összehúzni a nadrágom.

Vannak azonban részletek:

1 Egy ismerősöm dettó túlsúllyal lenyomtott abban az évben 15 000 km -t és lófaszt se fogyott.Átlagai 25 km/h körül.Itt én azt szűrtem le hogy fogyás magas pulzus nékül reménytelen.Magában az idő és a táv nem számít ha kímélősen mégy.Ha nem izzadsz nem haladsz ez az elv úgy látom.

2 Az elején eléggé nem létszik hogy fogysz, aztán látványosabb, de később ismét mikroszkópikusan haladsz.

Oka az hogy eleve túlsúllyal és rossz álóképességgel fogsz neki ez eléggé meghajt nagy tempóval is, de szervezetnek is idő kell hogy átálljon az új energiagazdálkodásra.

A nagy túlsúly az elején gyorsan erősít, de ha ersősebb leszel ugyanahhoz a te,póhoz nem kell már ugyanolyan erőköldés.Mikor jó voltam meg se izzadtam a 30-as átlagoknál ha nem volt hőség.

Vagyis arra ügyelni kell hogy folyton a teljesítmény maxod felső 1/3-ában menj akérmilyen erős vagy.

Mindíg mindenütt (meelkedő, sík, szél, etc) a legnagyobb tartósan elviselhető fokozatoddal a tartósan elviselhető lábforgással menj.Na akkor ér valamit.De még íg is 1,5 évet toltam rá.És amikor lebetegedtem seperc alatt híztam vissza az egészet.

2018. júl. 24. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!