Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Ez a kerékpár tökéletes...

Ez a kerékpár tökéletes munkába járáshoz és kisebb, belföldi túrákra?

Figyelt kérdés

[link]


Teljesen laikus vagyok.


A munkahelyem 40 km-re van és van földút is, de főleg aszfalt.


2019. júl. 21. 16:59
 1/9 TR75 ***** válasza:

Ez azt jelenti, hogy napi 80 km-t tekernél?

Szerintem ez a bicaj nagyon nehéz. Pedállal együtt 15 kiló fölött van. Napi 80 kilométert tekerni vele szép teljesítmény lenne (ami azt illeti, 40-et is).

2019. júl. 21. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Napi 80 km? - Nem bántásból, de feltettél egy ilyen kérdést, ami azt tükrözi, hogy nem igazán vagy otthon a kerékpár témában. Így a következtetés: Kizárt, hogy Te ennyit tekerj minden nap.

Inkább egy pehelykönnyű outit ajánlanék. Nyilván borsosabb árban is vannak.

2019. júl. 21. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Épennséggel múlthéten egymás utáni két nappban tekertem 130 km.-ert és nem terhelt meg...

De az kölcsön bringa volt, egy Cube 16.5 kg.


Most nem azért, de amúgy trekkingből hol van ennél is könnyebb mint amit linketem?

2019. júl. 21. 18:14
 4/9 anonim ***** válasza:

Szerintem munkába járásra inkább ez, mint egy outi.


De ez pl könnyebb egy kicsit:

[link]

Bár elvileg nem trekking, de elég hasonló.


Amúgy ha már ennyit rászánsz, inkább hozzátennék még egy kicsit, és ebike-ot vennék, napi 8-9 óra munka mellé még 3-4 óra biciklizés már elég fárasztó lehet.

2019. júl. 21. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza: