Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » DIRT biciklit szeretnék...

DIRT biciklit szeretnék venni, ebben szeretném a tanácsotokat kérni. Kezdő vagyok a téren teljesen! Főleg street-dirt célra szeretném használni. Ajánlanátok konkrét modelleket? Újonnan 100-150. 000 -ig belefér az árba.

Figyelt kérdés

Én eddig ezeket néztem, erről is írhatnátok véleményeket:

Mongoose Fireball 2010-es

UMF Hardy 4

UMF Hardy 5


2010. júl. 11. 13:30
 1/7 A kérdező kommentje:
Közben az UMF Hardy -tól kicsit elment a kedvem, mivel alapból nem tárcsafékes és rá kéne még költeni nem keveset.
2010. júl. 11. 13:34
 2/7 anonim ***** válasza:
Én is kezdő vagyok én polar x manual vázat vettem.
2010. júl. 11. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
hardy-t szerintem felejtsd el az csak villogásra jó. én személy szerint a konát ajánlom. én egy 2009es shred-del büszkélkedem.
2010. júl. 11. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Nah közben néztem, és a KONA SHRED nagyon megtettszett, szóval úgy néz ki a keret kibővűlt 200.000Ft -ra. TUdnátok véleményeket mondani a Kona Shred ről? thx
2010. júl. 11. 18:27
 5/7 A kérdező kommentje:

az a kommentelő aki írta, hogy 2009 es Kona Shredje van plz vegyen fel msn -re, lenne pár kérdésem! ELŐRE IS KÖSSZ!

mark9401@gmail.com

2010. júl. 11. 20:42
 6/7 anonim válasza:

kezdésre umf-et felejsd el törik mint a ropi de mi nem?:D

vagy polarx vagy pár héten belül lesz kapható Dartmoor az országban ami elpusztithatatlan, és szerintem ne gyári bringát vegyél me sok csere van rajta rakj egyet magad össze jobban jársz, mert tudod mi van benne és mi mennyit bír!!

én most vettem angliából Octane One Void 3.0 vázat Distric2 meg Octane hajtást durván 130 volt:D ha 200ra fel emelted az árat abból már igen jó bringát ki lehet hozzni

2010. júl. 18. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza: