Kezdőoldal » Számítástechnika » Biztonság » Ügyfélkapun miért nincs...

Ügyfélkapun miért nincs kétszintű belépés (még)?

Figyelt kérdés
Egy sima felh.név/jelszó elég a belépéshez és azért elég komoly dolgokat lehet művelni. Ennyire elmaradottak?
2020. okt. 24. 08:31
 1/3 anonim válasza:

Szerintem nincs azzal baj,ha maradna így, mivel bizonyos időközönként értesítenek, hogy változtasd meg.

Szerintem nem nagyon lehet összehasonlítani a banki vásárlást az ügyfélkapus ügyintézéssel.Kevesebb az esélye a kár okozásnak, mintha a banki adataidat lopnák el, de majd meglátjuk.Lehet változtatnak ezen is később.

2020. okt. 24. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

A két faktoros azonosításnak is megvannak a hátulütői:

* [link]

* [link]

pláne, hogy a 4G, 5G hálózatok is sérülékenyek:

* [link]

2020. okt. 24. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
A kérdés jogos, de azért vegyél fogyelembe olyan dolgokat, mint hogy államhoz nagyon közeli vállalatoknál (khm BKK...) olyan hibák voltak a rendszerben, amik egy kezdő fejlesztőtől is rohadt cikik.
2020. okt. 24. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!