SimplePlay miért nem kért kódot?
Figyelt kérdés
Közüzemi számlát fizettem simpleplay-yel.
Kitöltöttem a kártyaadatokat, kártyaszám stb...
Simple fiókot regisztrálok lehetőséget sohasem pipálom.
Rányomtam a Fizetésre, erre kiírta, hogy az adatokat nem lehet beazonosítani, majd visszadobott a vízszolgálató weblapjára, ahol a vizesek kiírták, hogy sikeres tranzakció, a befizetésem feldolgozás alatt. Smst is kaptam róla, sikeres, a számlámról levonták a pénzt.
Az volt a furcsa, hogy sem sms azonosítás nem volt, sem telefonbank kódot nem kért.
Gyanakodjak vírusra?
Avast szerint védett a gépem.
2021. jún. 12. 11:57
1/5 anonim válasza:
Lehet, hogy nem fizettél, de a szolgáltató rosszul értelmezte és azt hitte, hogy sikeresen fizettél. Screenshotold le ezt az oldalt és ha a szolgáltató pampog, mutasd be, hogy márpedig te fizettél, ki is jelezte hogy sikeres (hiába a valóságban nem ment át pénz nekik).
2/5 Argloss válasza:
Szerintem nem sikerült normálisan megcsinálni nekik. Volt, hogy nem tudtam befizetni, mert nem működött a megerősítés, aztán egy időre minden jó volt, mostanában meg nem kér kódot. Nem hiszem, hogy vírus lenne a háttérben.
3/5 anonim válasza:
Simplepay alkalmazasban van ujjlenyomat erosites? Vagy arc alapu feloldas?
Ha igen, ezért nem kért.
4/5 A kérdező kommentje:
pc-n probaltam
2021. jún. 12. 18:53
5/5 anonim válasza:
Jah, szüleimnek is volt ilyen.
Ertse bankkal volt.
Melyik bank?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!