Kezdőoldal » Számítástechnika » Biztonság » AVG futtatás közben kék...

AVG futtatás közben kék halál. Mit lehet tenni?

Figyelt kérdés

Az utóbbi két napban futtatni szerettem volna az AVG-t a laptopomon, a teljes számítógép vizsgálatával, de 18-20%-nál mindig kék halál jön be. De nem indul újra a gép, hanem úgy marad a kék képernyőt mutatva. Manuálisan kell kikapcsolnom majd szintúgy újra vissza be. Ha nem kapcsolnám ki, úgy is maradna. Csináltam lemeztöredezettség mentesítést, lemezkarbantartást, futattam a CCleaner-t is, letöröltem a korábbi AVG-t, és felraktam a 2014-es AVG-t, de semmi változás, ugyanúgy megáll 18-20%-nál. Viszont csak a számítógép átvizsgálásakor történik ez, videónézés, CD írás, játékoknál stb. az égvilágon semmi probléma nincs. Sehol máshol, csakis ott. És korábban soha nem volt vele probléma. Nem tudom, már hogy mit csináljak és nem is vagyok egy nagy számítógép/laptop guru, nem nagyon vagyok otthon a számítástechnikában.


Adatok:

Laptop: Asus X51H

Operációs rendszer: Windows Vista

Processzor:Intel Core Duo 1.73GHz, 2 magos

HD:120GB

RAM:2048MB

AVG:2014-es



2014. máj. 9. 20:26
 1/5 anonim ***** válasza:
Kékhalálnál, fent ki kell írnia csupa nagybetűvel egy üzenetet pl PAGE FAULT IN NON PAGED AREA, nos neked oda mit ír ki?
2014. máj. 9. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Ez látod érdekes, mert nekem ilyet a képernyőn nem írt ki sehol.

Most megnéztem, maga az egész szöveg ez lenne szóról-szóra:


Stop:C000021 (Total System Error)

The NT infinital Command Process system process terminated unexpectedly with a status of 0x000000

The system has been shut down.

Collecting data for crash dump.

Initializing disk for crash dump.

Beginning dump of physical memory

Dumping physical memory to disk:100

Physical memory dump complete

Contact your system admin or technical support group for further assistance.


Ez minden amit kiír, szóról-szóra mindezt egy full kék képernyőn. És magától soha nem jön, csak ha AVG teljes vizsgálatot szeretnék végezni, olyankor 18-20% megakad és rögtön ezt írja ki. DVD írás, netezés, videónézés stb. soha nincs, csak az AVG teljeskörű futtatásakor. És nem indul újra, ha én manuálisan nem kapcsolnám ki és vissza, még jövőre is ezt mutatná.

2014. máj. 9. 22:31
 3/5 anonim ***** válasza:
Nos utánanéztem neked, több emberrel előfordult már ilyesmi, valamilyen sérült rendszerfájl okozhatja, vagy sérült merevlemez (utóbbi nemhiszem, az máshol is jelentkezne). Mivel teljes vizsgálatnál jelentkezik, szerintem vmilyen .sys driver sérülhetett, amit használ a program. Igazából innen nem tudom megmondani mi lenne a legjobb, ha beteszel 1 windows cd-t (ugyanolyat ami a gépen van) akkor megpróbálhatod kiadni a rendszerhelyreállítás parancsot, vagy bekapcsolás közben nyomogasd az f8-at, a megjelenő menüben lehet lesz ilyen opció. Másik lehetőség, hogy törlöd az AVG-t (TELJESEN) és másikat teszel fel.
2014. máj. 10. 01:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Köszi szépen, hogy utánanéztél, végül sikerült megoldani a problémát, természetesen a te segítségeddel. :)

Először a rendszerhelyreállítást próbáltam többször is végigfuttatni, de mindig azt írta ki a végén, mármint az újraindulás után, hogy a rendszerhelyreállítás nem volt sikeres. Próbáltam különböző visszaállítási pontokat megadni, de sosem volt eredménye. Nem azt mondom, hogy 100%, hogy nem én csináltam rosszul valamit, mert ezt még így, utólag sem zárom ki, de végül kb. 3-4 próbálkozás után feladtam.

Ezután a következő megoldáshoz fordultam, amit szintén te írtál, letöröltem a teljes AVG-t és feltettem helyette az Eset Smart Security 7-et. Gyorsan, már az elején lefuttattam egy teljes vizsgálatot, és mindenféle probléma nélkül végigment. Nem szakadt meg sem a szóban forgó kék képernyőtől, sem bármi mástól. Nem volt semmi probléma.

Nyilvánvaló, hogy megoszlanak a vélemények, hogy melyik a legjobb vírusírtó és melyik a kevésbé jó, ha valami problémám lesz vele, nem fogok leragadni nála mint az AVG-nél, letörlöm, és teszek fel helyette mást. Most jelenleg ez van nálam helyette.

Nagyon köszönöm neked a segítségedet, külön jól jött nekem az is, hogy többféle megoldást is írtál, azon belül némelyiket több módon is leírtad, hogy hogyan fogom tudom elérni (pl:a rendszerhelyreállítás esete).

Így több segítség is a rendelkezésemre állt arra az esetre ha valamelyik nem működne.

Mégegyszer köszönöm a segítségedet és hogy utánanéztél!

Egyértelműen ment a zöld kéz. :)

2014. máj. 11. 14:33
 5/5 anonim ***** válasza:
Nagyon szívesen. :)
2014. máj. 11. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!