Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Fizetés telefonnal?

Fizetés telefonnal?

Figyelt kérdés

Sms-el szeretnék kifizetni valamit, de le vannak tiltva az emelt díjas szolgáltatások. Azt kaptam üzenetben,hogy az 1741-es számon vissza aktiválhatom, de az megszűnt.

Hogy tudom visszatiltatni ?



2019. nov. 4. 18:28
 1/1 anonim ***** válasza:
Telenor online-ba belépsz, ott szolgáltatásoknál be-ki tudsz kapcsolni szolgáltatásokat. Lehet hogy 1220 hívására bejön az "önkiszolgáló ügyfélszolgálat" és ott is meg tudod ezt csinálni.
2019. nov. 4. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!