Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » IT support LVL1-hez kell...

IT support LVL1-hez kell vegzettseg?

Figyelt kérdés
Es ha igen, milyen? Az nem eleg, ha valaki ert hozza, szinten tartja magat, fejlodik, tanulasra 120%-ban hajlando?
2021. okt. 6. 20:07
 1/4 anonim ***** válasza:
Az 1. szintű ügyfélszolgálat a legalacsonyabb szint (az előtt a 0. szinten az automata, gépi, önkiszolgáló "lépésről-lépésre"/FAQ hibaelhárítás van), nem igényel különösebb szakképzettséget - kb. az adott rendszer felhasználói szintű ismeretét igényli, amit az adott cég pár nap alatt betanít.
2021. okt. 6. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Koszonom a valaszt. Nem Magyarorszagon elek, de kb minden helyen, ahol hirdetnek a varosomban, informatikai vegzettseget, VAGY eziranyu tapasztalatot kernek. Nekem munkatapasztalatom nincs, de gondolkodom a jelentkezesen, mert az alapok megvannak, a ceg programjait meg nagyon szivesen kitanulom. Lenne igy is ertelme jelentkezni, vagy van eleg vegzettseggel rendelkezo, akik ugyis elhappoljak elolem az allast? :D


Angolul-nemetul-magyarul beszelek, ugy tudom hogy ez ennel a munkanal szamit.

2021. okt. 6. 21:22
 3/4 BeefEater ***** válasza:
Level 1-re ha tudsz alap dolgokat és jól tudsz kommunikálni lehet esélyed. Azért valami műszaki végzettség nem lenne hátrány.
2021. okt. 8. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Koszonom a valaszokat. Valoszinuleg el fogok vegezni egy informatikai kepzest. :)
2021. okt. 10. 21:54

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!