Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Telekom előfizetés nézhető...

Telekom előfizetés nézhető asztali PC-n, IPTV alkalmazással, Telekomos tvbox helyett?

Figyelt kérdés

Tudom, hogy úgy lehet nézni, hogy belépek a Telekom honlapra felhasználónév+jelszó kombóval és ott elérem az előfizetett csatornákat, de ez így olyan macerás, egy dedikált IPTV progikhoz képest. (Mint pl. progdvb.)

Azt is tudom, hogy progdvb-n is be lehet tölteni különböző csatornalistákat, és mindegyik csatorna, amire előfizetek, elérhető más forrásokon keresztül is. Sőt! Valójában jóval több is "nézhető" így, de tapasztalatom alapján azok nagy része általában döcög. Vagy állandóan bufferel, csúszik a hang, vagy éppen nem elérhető a tv szolgáltatás a szerveren. (Ki tudja miért...) Tehát azt szeretném tudni, hogy be tudnám-e állítani valahogy, hogy a Telekom TV előfizetésemet egy iptv progival nézzem, egy PC-ről, a szolgáltatói tvbox helyett.


jan. 4. 10:02
 1/4 anonim ***** válasza:

Nem.


telekomtvgo.hu, van applikáció is hozzá androidra, ios-re. Ennyit biztosít a Telekom a beltéri egységen kívül. Az ezen kívüli taknyolásokért nem vállal felelősséget és nem is érdekli őket, hogy nem tudod megoldani. STB-n keresztül biztosítják a TV adást, az az ő eszközük, azt tudják távolról menedzselni, harmadik/külső fél által írt programmal ügyféltulajdonú eszközön konkrétan semmit nem garantálnak. Ha megoldod, ügyes vagy, ha baj van, oldd meg.

jan. 4. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Pont a böngészőből indított TVGO helyett szeretnék beállítani valami külsős, dedikált tv progit. Tisztában vagyok/voltam vele, hogy a Telekom nem fog/akar támogatást nyújtani ilyenhez, de legfőképpen, hogy nem vállal érte felelősséget! A kérdés viszont nem ez volt, hanem az, hogy lehetséges-e egyáltalán, és ha igen, akkor hogyan? Mint látszik, én nem voltam elég ügyes hozzá, ezért kérdezek itt másokat.


A taknyolásra visszatérve, az inkább a dühítően taknyolás szerintem, hogy a 3 tv boxom közül 2 havonta legalább egyszer kifagy és resetelni kell olyankor őket. De leginkább azért szeretném ha működne így, mert ha el lehet érni a szolgáltatást androidról is (pl Kodi-val), akkor nem kéne párhuzamosan két-két kütyüt használni tv-nként. Az android okosítókkal (vagy akár magával a tv-szoftverével) ugyanis mindent is lehet csinálni, ezekkel a telekom boxokkal meg csak tv-zni lehet. Viszont minden alkalommal bejelentkezni webes felületen a tvgo-ba meg kényelmetlen lenne. Ha tehát megoldható, akkor nem szívatnám magam tovább velük. Ha meg nem, akkor sem veszítettem semmit a kérdésem kiírásával. :)

jan. 4. 19:11
 3/4 anonim ***** válasza:

"a 3 tv boxom közül 2 havonta legalább egyszer kifagy"

ki szoktad őket kapcsolni használat után?

jan. 10. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Csak a táviárnyítóval szoktam kikapcsolni, ha éppen nincsenek használatban. De pl. többször előfordult, hogy áramszünet után egyáltalán nem talált magára a box. Az újraindítás vagy az áramtalanítás sem segít ilyenkor. Csak a reset.

Ugye, amikor normálisan indul, akkor minden színben játszik a 4 led rajta de mire "magához tér" már csak a két zöld világít, meg talán egy kék is. Amikor nem indul, akkor meg nem jut el a zöldig, a képernyő pedig full kék. Még az elején volt, hogy fél délelőtt is úgy hagytam, gondoltam majd csak tovább lép, de nem. Ilyenkor megzavarodik valami benne. A Telekom-ot ekkor hívtam fel és ők javasolták a resetet. Azóta mindig ezt csinálom, amikor megkergül valamelyik. Viszont, hogy pozitívat is mondjak a Telekom cuccairól, a modemük viszont nagyon jól működik! 3-4 év alatt egyszer sem kellett még mókolni vele!

jan. 11. 05:44

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!