Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » SEGÍTSÉG! Catalyst Control...

SEGÍTSÉG! Catalyst Control Center hiba?!

Figyelt kérdés

Az a problémám, hogy bizonyos programok indításakor CLI.exe, CCC.exe és MOM.exe - Konfigurációelemzési hibát észlel a gép, ezért leáll a program futtatása és így nem tudom használni őket.

Én arra gyanakszom, hogy a Catalyst-tal lehet valami probléma, esetleg vírus okozta meghibásodás. Eléggé KEZDŐ vagyok ezen a téren, nemsokat értek hozzá.

Hogy lehetne kijavítani ezt az egészet annélkül, hogy újra kéne tenni a gépet?

(Egyébként a laptopomon Vista van, 32 bites oprendszerrel és ATI Mobility Radeon HD 3470 - 8.473.0.0 videókártyával)


2011. okt. 29. 16:34
 1/8 anonim ***** válasza:
Szedd le a legújabb drivert a VGA-dhoz.
2011. okt. 29. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
és honnan tudom leszedni? sajnos tényleg nagyon kezdő vagyok, mindent a számba kell rágni, hogy megértsek :(
2011. okt. 29. 17:01
 3/8 anonim ***** válasza:

[link]

Itt vagy beállítod az adatokat vagy oldalt a Download Now-ra kattintva a következő oldalon letöltesz egy 268kb-s progit ami megnézi az rendszered adatait és utána már csak a letöltés gombra kell kattintanod majd ha letöltötte telepítened.

Célszerű először a régi eltávolítása.

2011. okt. 29. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
kezdek kitisztulni :D és eltávolítani az eszközhezelőben kell?
2011. okt. 29. 17:17
 5/8 anonim ***** válasza:

Nem.

Azt a telepítés előtt (ha elindítod a letöltött progit) ki lehet választani.

2011. okt. 29. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

újraraktam, de nem oldódott meg a probléma.


Azt írja ki egy ablakban, hogy:


CCC.exe - Konfigurációelemzési hiba

Hiba történt a(z)

C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/config/machine.configelemzésekor

Az elem a következő hibát adta vissza: 0xC00CE556


mit tudok még csinálni? :(

2011. okt. 29. 18:48
 7/8 Argloss ***** válasza: