Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » UPC Hét napja nem kapott...

Cbaparizsi kérdése:

UPC Hét napja nem kapott jelet az adatkártyám (tv), mivel nem tartózkodtam otthon, le volt áramtalanítva. Most nincs engedélyező jelem, mit csináljak?

Figyelt kérdés
UPC

2013. márc. 16. 11:08
 1/8 anonim ***** válasza:
ügyfélszolgálat felhiv és kész
2013. márc. 16. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Kösz, ezt már megtettem, de autamatával tudok csak beszélni, azzal meg semmit sem érek. Nekem gyakorlati segítség kell, nem elméleti..
2013. márc. 16. 11:23
 3/8 anonim ***** válasza:

várd meg az automatát mert fogja mondani hogy melyik gombot nyomjad meg munkatársunkkal való beszélgetéshez

de mivel ma szombat van nem biztos hogy van ügyfélszolgálat


1221, a UPC telefonos ügyfélszolgálata

Információk a 1221-es számon helyi tarifával (UPC-s telefonszámról ingyenesen) hívható telefonos ügyfélszolgálatunkról


Otthonából is kényelmesen elérheti ügyfélszolgálatunkat, hiszen munkatársaink minden munkanap 7 és 21 óra között rendelkezésére állnak a 1221-es telefonos ügyfélközpontunkon keresztül, mely a jogszabályoknak megfelelően minden telefonszolgáltató hálózatából és minden településről helyi hívás díjával, úgynevezett"kék" számként érhető el. (A helyi hívás díján felüli költségeket társaságunk fizeti meg az Ön telefonszolgáltatójának.) Ennek a hívásnak a tarifája az Ön telefonszolgáltatójától és az előfizetett díjcsomagjától függően eltérő lehet. UPC telefonról a hívás természetesen díjmentes. Interaktív telefonos rendszerünk segítségével pedig a nap 24 órájában kaphat tájékoztatást, illetve tehet hibabejelentést.


Sajnos Hétfőig várnod kell

2013. márc. 16. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
úgy próbáltad hogy kiveszed a kártyát ? bekapcsolod kártyanélkül majd ki kapcsolod és vissza a kártya?
2013. márc. 16. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Én elvileg nyári munkában a UPC-nek is szerelek antennákat, és volt egy helyszín, ahol szintén újra kellett aktiválni a rendszert. Van a UPC-nek egy Brassói központja, ahol magyarul is beszélnek, és azt mindig el lehet érni, egy budapesti telefonszámon keresztül. Fejből nem tudom a számot, de megpróblom neked gyorsan előkeresni.
2013. márc. 16. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Próbáltam kivenni a kártyát, semmi változás, a smartkártya lejárt hibaüzenet van.

Várom a telefonszámot, köszi.

2013. márc. 16. 11:53
 7/8 A kérdező kommentje:

Sikerült megoldani a problémát.

- kiderült, hogy nem is a UPC-hez tartozom, hanem a UPC direkthez.

- a UPC direkt ügyfélszáma nem 1221, hanem 0640 150 150

- Azonnal, készségesen áltak a problémához (megjegyzem, a UPC-nél senki nem vette fel a telefont)

- Küldtek egy aktiváló jelet és már működik a tv.

- a problémát az okozta, hogy több mint egy hétig áramtalanítva volt a modem.

- Saját magamnak nem tudtam volna semmilyen módon aktiválni a smart kártyát, mindenképp ilyenkor fel kell hívni a központi számot a problémával.

2013. márc. 16. 15:58
 8/8 anonim ***** válasza:
:))
2013. márc. 16. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!