Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Internetről hangot (rádióműsor...

Internetről hangot (rádióműsor-arcíhv hangtár) mivel tudnám letölteni?

Figyelt kérdés

Laikus vagyok, nem nagyon értek hozzá. Letöltöttem egy olyan programot, ami a hangszóróból kijövő hangot veszi fel, de recseg az egész és halk, élvezhetetlen.

Orbit progim van még, azzal sokszor sikerült a Grab funkciójával, de most így sem megy.

Köszönöm ha segítetek!


2013. okt. 2. 09:15
 1/10 anonim ***** válasza:
Pontosan honnan szeretnéd ltetölteni?
2013. okt. 2. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
MR1-rádió, a nemzetiségi műsorok archív hangtárából
2013. okt. 2. 09:28
 3/10 anonim ***** válasza:

ezeket a fájlokat kell letöltened:

[link]


20131001 = év, hónap, nap

120300 = 12 óra 3 perc

4-es úgy látom mindig 4-es, úgyhogy ezt ne bántsd.


Persze így manuálisan kell neked az egyes műsorokat letölteni. Ez megfelel, vagy az összeset akarod automatikusan letölteni?

2013. okt. 2. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Végre felismerte az Orbit program Grab+ -ja, elkezdtem a letöltést, és 11órát ír ki letöltési időnek :(
2013. okt. 2. 11:54
 5/10 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm, neki is látok! :) (vagyis megpróbálom :) )
2013. okt. 2. 11:55
 6/10 A kérdező kommentje:

11 óra 57-perc letöltési időt ír ki valamiért, miután rákattintottam a linkre.

Valami nem kóser a gépemben sem szerintem :(

2013. okt. 2. 11:58
 7/10 anonim ***** válasza:

Szerintem csak olyan sebességgel engedi töltni, ami a meghallgatáshoz kell. Bár ez nem biztos.

De legalább párhuzamosan le tudsz tölteni többet. Szóval 1 műsoridő alatt (1-2-3 óra) akár az összeset.

2013. okt. 2. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

Ezek harminc percnél rövidebb műsorok, mp3-ban lejött az Orbittal, és 11órát ír letöltésre, vagyis éjfélig töltene itt nekem. :(