Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hogyan lehet egy garancia...

Hogyan lehet egy garancia alatt lévő terméket úgy meghibásítani, hogy kicseréljék egy újra?

Figyelt kérdés
Egy egérről és egy headsetről lenne szó. Külön-külön üzletben lett vásárolva, ezért fel sem tűnne a dolog. Mivel manapság mindent csak 2-3 évre terveznek, ezért gondoltam hogy még garancia alatt ki kellene cseréltetni egy teljesen újra, esetleg újabb kiadásra, hogy a kifizetett árért tovább használhassam a terméket. Próbált már valaki ilyet? Megoldható?

2015. nov. 4. 13:15
 1/2 Lajos54 ***** válasza:
100%
Lehet, hogy van valami módszer, ami esetleg megoldás lehet, de az is eléggé rizikós. A garanciális cserék előtt általában bevizsgálják a hibás készüléket, és szakember esetleg rájön a szándékosságra. Ilyen esetben pedig még akkor úszod meg a legolcsóbban, ha egyszerűen csak nem cserélik ki. De ha esetleg tovább lépnek...
2015. nov. 4. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Nem segítünk csalni.

Miattad nehéz egy normális garanciális ügyet elintézni.

2015. dec. 3. 00:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!