Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Szeretnék megismerkedni a...

Szeretnék megismerkedni a rajzolással, grafikával, kiadványszerkesztéssel de érdemes egyből fizetős adobe termékkel kezdeni?

Figyelt kérdés
a legtöbb tutorial adobe termékekkel van, de én nem tudok most nagyon intenzíven odaállni, mert a gyerekek miatt néha hetekre meg kell szakítanom a tanulást. pár hónap múlva meg dolgozni is fogok, szóval heti pár órát tudok tanulni csak átlagban. De sok oktatóvideó adobe photoshop, indesign stb termékekkel dolgozik, ami fizetős.nyilván ez lesz majd a késői cél,de egyelőre még rajzolni se tudok, azt is most kezdeném.igay van már egy wacom intousom, de ne nem tudom,most ezen kezdjek-e rajyolni tanulni vagy először papíron és hogy esetleg gimpet, laxet stb ingyenes programot kezdjek-e el, vagy nincs értelme, mert az adobet újra kell majd tanulni? hozzáteszem, teljesen kezdő vagyok, tehát még a színek tulajdonságait is tanulnom kell majd stb.
2016. máj. 13. 11:13
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
és még azt elfelejtettem megkérdezni hogy amúgy mennyibe kerül az adobe termékek egy hónapban?
2016. máj. 13. 11:13
 2/12 anonim ***** válasza:

Ezekre általában van két hét-egy hónap trial, de ha tényleg ilyen kevés időt tudsz rászánni, akkor az alatt szinte semmit nem fogsz haladni.


Így szerintem érdemesebb megtanulni valami ingyeneset használni, mint például a Gimpet, aztán már csak az adobe szoftverek logikájára és eltérő kezelőfelületére kell átszokni, nem alapoktól tanulni az egészet.

2016. máj. 13. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
Engem 5 éve kezdett el komolyan érdekelni az elektronikus ábrázolás ez alatt főleg a photoshopot értem. Én a gimppel kezdtem el, ami adott egy szép alapot annak, hogy később tudjam könnyedén használni a PS-t. Én azt javaslom, hogy kezdj gimppel, ha több időt tudsz rászánni próbáld ki a trial verziókat is és utána jöhet a vásárlás. Utána néztem a PS 1 évre most nagyjából 144 ezer Ft.