Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Azt írja a gép, hogy "nincs...

Kapitány_úr kérdése:

Azt írja a gép, hogy "nincs telepített hangeszköz", miért?

Figyelt kérdés

Üdv,

Adott egy 3 éves (most újratelepített) Asus X555LD típusú laptop, op-rendszer windows 10 pro (eredeti), rendszer típusa x64 based on PC, alaplapot nem tudom...

Tegnap telepítettem fel reá a honlapról a Realtek driverét, és továbbra is jobb oldalt lent egy piros x van a hangszóró jelnél mondván: "nincs hangkimeneti eszköz telepítve". A vezérlőpultnál az eszközöknél szintén "nincs telepített hangeszköz", nem reagál se mikrofonra, se fejhallgatóra, az eszközkezelőben pedig mind a "hang- videó és játékvezérlők" menü alatt, mind pedig a "hangbemenetek és -kimenetek alatt" az ikonok haloványak, s ha bármelyikre is rámegyek (legyen az a hangszórók, vagy a "Realtek High Definition Audio", a tulajdonságoknál a következő fogad: "Jelenleg ez a hardvereszköz nincsen a számítógéphez csatlakoztatva. (Kód: 45)"


Mit lehet tenni? Valakinek van valami ötlete? Köszönöm a segítséget.



2018. ápr. 2. 12:35
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
Eddig is Windows 10 volt rajta?
2018. ápr. 2. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 A kérdező kommentje:
Nem. Pár hete lett csak. De a hang tegnap ment el, nem tudom, mikor.
2018. ápr. 2. 12:52
 3/22 anonim ***** válasza:
En megprobalnam visszarakni az elozo op.rendszert .
2018. ápr. 2. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 A kérdező kommentje:

Ahha, egyéb megoldás nem jöhet szóba? Mert amúgy meg megfelelően működik.

Illetve sérülés okozhat ilyet? Nem értek a gépekhez, hogy mi hol van benne, de a lemezjátszó nehezen nyílt ki, végül sikerült kinyitnom (nem kellett nagyon feszegetni), utána becsukni nem sikerült, azt viszont a barátném visszalökte. Azóta nincs baja, rendesen működik... csak megsérthetett-e valamit?

2018. ápr. 2. 12:58
 5/22 AntZ ***** válasza:

Navigálj ide:

Vezérlőpult\Minden vezérlőpultelem\Hibaelhárítás\Minden kategória → hanglejátszás ← katt rá jobb egérrel, és futtatás rendszergazdaként.

2018. ápr. 3. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 A kérdező kommentje:
Lefuttattam, újraindítottam, ahogy kérte, de semmi sem változott.
2018. ápr. 3. 10:35
 7/22 A kérdező kommentje:
Csak az illesztőprogramot akarta frissíteni, de hát azt meg már magam raktam fel, így a legújabb van rajta (most mióta nincs hang). Az a hibaelhárító, amelyik a kis hangszóró ikonra kattintva jön be, pedig nem tudja azonosítani a problémát.
2018. ápr. 3. 10:39
 8/22 AntZ ***** válasza:
76%

Töltsd le a fixwin-t innen:

[link]

A troubleshooters fülön találod meg a playing audio troubleshooter-t. Azt futtasd. Persze előfordulhat, hogy ugyanezt futtattad már, a fentebb a hibaelhárításban.


Ha ez sem jött be, akkor már csak ezt tudom javasolni.

Csökkentett módban, rendszergazdai parancssorba (windows gomb + X),

másold be az alábbi parancsokat egyenként, futtasd, várd meg ameddig a vizsgálat eléri a 100%-ot:


sfc /scannow

Dism /Online /Cleanup-Image /CheckHealth

Dism /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth


Ezek sokáig fognak futni. Az utolsó folyamat végén indítsd újra a gépet. Minden egyes hibajavító parancsnak hiba nélkül le kell futnia, vagy ha talál valami hibát, akkor azt megjavítja. Ha hibaüzenettel leáll valamelyik, akkor ott csak az újratelepítés fog segíteni.

2018. ápr. 3. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Jelentkezem, amint megvan.
2018. ápr. 3. 16:43
 10/22 A kérdező kommentje:
Azt írta minden alkalommal, hogy "no component store corruption detected", újra indítottam, de nem történt semmi. :(
2018. ápr. 3. 17:51
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!