Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Te megengednéd nekik rendszerg...

Te megengednéd nekik rendszergazdaként, hogy összerakják a gépeket?

Figyelt kérdés

Egy iskolában vagyok rendszergazda, most rendeltünk egy teremnyi új gépet. Az egyik szakmai infos tanár közölte, hogy majd ők egy óra keretén belül összerakják a gépeket, te megengednéd nekik rendszergazdaként?


Én nem igazán örülök az ötletnek, szerintem egy kis hibával is nagy anyagi károkat okozhatnak. Csak én látom ilyen borúsan a helyzetet?


2018. szept. 3. 20:01
1 2
 1/11 anonim válasza:

Szia! Én is egy rendszergazda diák vagyok. Én csak abban az esetben engedném összeszerelni a gépeket másnak, hogy ha a gép szerelése közben én is ott lennék és a diákok valamiféle informatikai ágazaton tanulnak.

Ha pedig nem ilyesmi felét tanulnak, akkor nekik semmi keresni valójuk a számítógépek körül, de ez az én véleményem.

2018. szept. 3. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 Dongaben ***** válasza:
Mit jelent nálad az "összerakni"? Ha csak kábelezni kell, azt egy csimpánz is megcsinálja...
2018. szept. 3. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
56%

"Egy iskolában"

Általános vagy középiskola? Szakgimnázium? Felsőoktatás?


"most rendeltünk egy teremnyi új gépet

...

egy óra keretén belül összerakják a gépeket"

Alkatrészenként (alaplap, processzor, RAM,...) vagy perifériákként (alapgép, egér, billentyűzet,...)? Utóbbi esetben még csak-csak (nagyon nem lehet elrontani, csak le ne ejtsék a dolgokat), előbbi esetben már nagyon odafigyelős (csak olyan diákkal csináltatnám, akit vagy én vagy a szaktanár ismer, aki megfelelő korú és habitusú, van némi tapasztalata az ilyenben, stb...).

2018. szept. 3. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 Dongaben ***** válasza:

# 3!

Gondolod, hogy egy iskolába alkatrészenként rendelik a gépeket? Nem hinném...

Komplett gépet pedig nem olyan nehéz üzembe helyezni, hálózatba kötni. Főleg, ha egy szakmai tanár is jelen van.