Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Mit gondoltok Vandáról?...

Mit gondoltok Vandáról? Mármint a Magyar Telekom virtuális asszisztenséről?

Figyelt kérdés

Személy szerint engem nagyon idegesít. Amellett, hogy személyes tapasztalatom alapján elég használhatatlan és lassú, nagyon zavaró, hogy "valaki"-nek próbálja magát beállítani. Mintha egy létező személy lenne, pedig elképesztően távol áll ettől a minőségtől.

A "beszéd" módja és a kommunikáció gépiessége a hívás alatt végig érezteti, hogy egy adag programkóddal "beszélgetek". Nem ért engem, nem úgy viselkedik mint egy valódi ügyintéző és nagyon nem úgy reagál.

Amikor végre hús-vér ügyintézőhöz jutok szinte megkönnyebbülök, hogy végre egy értelmes lénnyel beszélgetek és láss csodát - sikerül is megoldani a problémám.

Engem mint ügyfelet valahol felháborít ez a bánásmód. Csak azt érezteti velem, hogy ez semmi több mint egy "tűzfal", ami lelassítja a beérkező hívásokat és egyfajta szűrő ami felfogja a nagyját és így kevesebb jut be az élő ügyintézőkhöz.

Egyszóval egyáltalán nem felhasználó vagy ügyfélbarát megoldás. Szerintem.



2019. nov. 11. 14:15
 1/10 anonim válasza:
74%

Huh ez aztán technophobia.. Nekem mindig sikerül vele érdemben beszélnem. Mindig megoldja a problémám, 2x nem tudta de akkor megfelelő ügyintézőhöz rakta a hívás, a várakozás alatt meg beszélgetni is volt lehetőség. Miután beazonosit egyedi stílust állít fel, leprofiloz.. Ehhez a neved és a számod, és az azonosító számod.. Onnantól ahányszor hívod, tudja ki vagy és úgy beszél veled.


Szerintem hasznos mert a sok idióta ügyféllel nem feltétlenül kell az ügyintézőnek törődnie. 😂

2019. nov. 11. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
65%
Az első hibátlanul leírta a gondolataimat. +++
2019. nov. 11. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

Hm.. technofóbnak se éreztem még magam, de kitudja.. :)

Főleg, hogy régóta IT-ban dolgozom és erős a múszaki tudományos érdeklődésem.

Nekem valahogy az a bajom, hogy ennek a Vandának se füle se farka. Nagyon érezhető rajta, hogy mesterséges, de az is, hogy nem intelligens. Ellenben azzal az élő ügyintézővel akivel ma is beszéltem. Ő intelligens volt, cserébe valódi.

Egy Tony Stark féle Jarvis már más kategóriát képviselne, és persze ez SCIFI, de szerintem egy tisztességesen kitalált és megírt IVR sokkal hatékonyabb lenne mint ez a csoda néni.

De kíváncsi vagyok más hogyan látja, lehet velem van baj.

Személy szerint engem eddig csak hátráltatott.

2019. nov. 11. 14:57
 4/10 anonim ***** válasza:
81%

Tapasztalataim alapján a technikai szférában van a legtöbb technofób. Legalábbis attól a szinttől kezdve, amit már megszoktak. Sokuk egyszerűen fél az újtól, hogy valami más lesz, mint amihez már hozzászokott, és zsigerből utasítanak el bárminemű újítást. A megszokott dolgokban imádják a technikát, de az újdonságokat utálják.

Ami pedig az én véleményem: szerintem egy nagyszerű, és használható újítás ez. Nem baj az, ha mesterségesnek tűnik. Ha természetesnek hatna, akkor az emberek pongyolábban, kevésbé érthetően beszélnének "vele". Így tudják, hogy egy géppel beszélnek, és emiatt precízebbek.

Emellett gyors. Ja, hogy egy ember hamarabb felfogná? Igen. De mire az embert kapcsolnák, "Vanda" már rég végzett. Az esetek döntő többségében pedig sikeresen oldja meg a problémákat. Ja, hogy nálad nem sikerült, és egy negatív példából általánosítasz? Nagyon IT-s gondolkodás, hogy mit ne mondjak. ;)

2019. nov. 11. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:

Én a személyes véleményemet írtam le, nem akartam általánosítani, bár lehet ez nem sikerült. Illetve tényleg kívnácsi voltam van e más is aki hasonlóan érez Vandával kapcsolatban, de ok, lehet én vagyok a kakukktojás.

Mindegy, nekem nem jött be Vanda..

2019. nov. 12. 11:46
 6/10 anonim válasza:
74%

Én mint telekomos dolgozó is hozzászólnék. Eleinte nekem is bénának tűnt tehát meg tudlak érteni.

Vanda nem olyan regen unnepelte az 1 éves munkabaallasat. A vilagon egy Kezemen megtudom szamolni mennyi ilyen okos robot van ügyfelszolgalaton hasznalatban.. Rengeteg fejlesztes ment végbe es rettenetesen sokat tud már és biztos nem fogják megszuntetni.

Nekünk rengeteget segit hogy kit hova kapcsol. Venni akar valamit/lemondani akar/panasz/hiba/tartozas stb.

Az ugyfelnel latja hogy tartozasa van/megrendelese van/ Zaklato stb stb.

Meg kell vele talalni a kozos hangot es egyszeruen valaszolni. Ha rossz helyre kapcsol ugyis atkapcsoljuk.

Valoban egy Vandas beszelgeten 2-3 perc. Mondhatni ez nem sok foleg ha tobb szaz hivasunk van es ennyit varakozni amugy is kell sajnos.

És nekem is sokat mondják jaj de orulnek vegre egy Embernek amit meg is értek :)

2019. nov. 29. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
83%
Én tőszavakban beszélek hozzá és 3-4 kérdés után már kapcsol is a megfelelő ügyintézőhöz.
2020. febr. 24. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:
88%

Ez a Vanda egy vicc. Régen volt egyszer egy problémám, meghülyült a modem, felhívtam az ügyintézőt és ő meg tudta mondani, az alapján, amit ő látott, hogy hálózati, vagy szolgáltatás-probléma van-e, vagy a modern gárgyult meg. Utóbbi volt. Emlékszem, azt mondta, ha vállalom az önköltséget és vásárolok magamnak egy modemet, akkor nem kell várnom, hogy másnap a szerelők be menjenek dolgozni és idővel keressenek. Emberi volt és nekem a munkához annyira kellett a net, hogy éltem a saját felvetésemmel és vettem a Media Martban új modemet még aznap. Most ugyanez a problémám. Péntek délután van, nem tudom eldönteni miért villog a modem-routeren az access gomb, Vanda csak megköszönte a hibabejelentést, és 24-72 órán belül majd lesz valami... Mindent "értett", nem kapcsolt ügyintézőhöz én meg itt ülök és nem tudom mi a baj, mikor lesz netem, a modem ment-e megint tönkre és a nem szólt hozzám értő ember, hogy ezeket pl. így elmondjam neki. Most is vennék egy modemet, ha csak ez a baj, nem várnék én hétfőig, de lehet h a modem most nem is rossz. Bekapcsol, csak hülyén villog.

Nehogy már robotokra cseréljék az egyedi kérdésekre is érzékeny, valódi embert, mert ez így nem jó, arról nem is beszélve: vajon alkalmazottak fizetésén spórolnak ezzel, így is kevesebb embernek kell munkát adni?

2021. okt. 15. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%
Úgy tűnik, egyesek szeretnek "beszélgetni" a google fordítóval...
2022. okt. 23. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Vanda tipikus nő: nehéz vele szót érteni és elutasító.
2023. ápr. 14. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!