Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Valaki le tudná írni emberi...

Valaki le tudná írni emberi nyelven, hogy mi a különbség aközött, ha úgy hívok össze értekezletet Teams-ben, hogy hozzáadok valami csatornát, meg ha úgy, hogy nem?

Figyelt kérdés

Itt már keresgéltem, de mondom, emberi nyelven kéne:

[link]

Mire jó, mikor jó, ha csatornát is hozzáadok? Mikor fontos? Mikor tökmindegy, és mikor fontos, hogy ne adjak hozzá csatornát? Tanárként...



2020. nov. 20. 21:37
 1/2 anonim ***** válasza:
Szia! Én diák vagyok. A Csoportban az a jó, hogy oda egyszer felvettél mindenkit, akit kell (később hozzáadogathasz még persze), és akkor az mindig ott lesz a panelen, mindenki oda tud kattintani, ott tudsz fájlokat feltölteni, jegyzetfüzetet hozzáadni (én mondjuk nem szeretem, ha már OneNote is kell...). Hogy csoportban indíthass beszégletést, a csoporton belül kell Értekezletet indítani. Nekem egyetemen a szemináriumaim így szoktak lenni. De némelyik órám meg csak simán Értekezletként kerül be a naptárba, amit tudsz rendszeresíteni, hogy mindig egy időpontban legyen, vagy csak egyszeri alkalomról legyen szó. Ennek szerintem az a hátránya, hogy a Naptárban jelenik meg mindenkinek. TDK-ülések így szoktak zajlani, mert ott mindig mások a résztvevők és a külsős előadók. Itt is lehet fájlokat megosztani, de nem tipikusan ez a funkciója szerintem. Őszintén megmondva, nem tudom, hogy mi ez a Csatorna dolog, de leírása alapján meg a Teams súgója szerint nekem eléggé az Értekezletre üt, viszont mégis mintha más lenne. Van tippem, hogy mi lehet ez, talán egyszer láttam is egyetemen ilyet tavasszal, leegyszerűsítve olyasmi lehet, hogy pl. van egy Földrajz 8.B csoport, és azon belül darabolva van csatornára: pl. Csillagászati alapok csatorna, Kőzettan csatorna... és az anyagok az egyes csatornákon belül vannak talán, de fogalmam sincs, szerintem ennyire túlbonyolítani sem kell. Nálunk valami vagy Csoporton belül megy, és akkor ott Értekezlet, vagy sima Értekezlet.