Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hogy tudom akkor törölni a...

Hogy tudom akkor törölni a regisztrációmat a Nemzeti Mobilfizetés és a Mobiljegy-en?

Figyelt kérdés

Írtam nekik emailt hogy szerném a regisztrációmat törölnék.


Koronavírus miatt regisztráltam még Tavassal de 1x se használtam felesleges volt be regisztrálni,nem adtam meg bankszámla számot se és 0 Ft.


Ezt küldték email-ben:

Köszönjük megkeresését a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerrel kapcsolatban.

A(z) számú bejelentésére vonatkozóan a következőkről tájékoztatjuk:


A fiókjának törlésére minden esetben nekünk van lehetőségünk, az üzletszabályzatunk értelmében a Mobiljegy alkalmazásban az ügyfélegyenlegen található aktuális összeg csak a szerződés felmondása esetén, a meghatározott szabályok szerint vehető ki.


Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szerződése addig nem szüntethető meg, míg rendelkezik érvényes termékkel a rendszerünkben, mivel a szerződés megszüntetését követően az alkalmazásba nem tudna belépni.

Amennyiben Ön a számlája megszüntetése és egyben az aktuális egyenlegének visszautaltatása mellett dönt, úgy kérjük az alábbi adatok megküldését azt követően, hogy az utolsó érvényes termék is lejárt a fiókjában:


Regisztrált ügyfél név

Regisztrált felhasználó név

Regisztrált telefonszám

Regisztrált e-mail cím

Folyószámla azonosító vagy ügyfél azonosító

Bankszámlaszám az egyenleg visszautalása esetén, erre az adatra csak akkor van szükségünk, ha a fiókjában az egyenlege fel van töltve valamilyen összeggel


Az egyenleg visszautalása a fiók megszüntetését követően fog megtörténni, melyről értesíteni is fogjuk Önt.


Köszönjük együttműködését és megértését.


Amennyiben további kérdése merülne fel, kérjük, keressen minket bizalommal az alábbi elérhetőségeinken vagy látogasson el weblapunkra: www nemzetimobilfizetes hu



Mit kellene írnom nekik email-ben hogy töröljék a fiókomat?



2021. jan. 4. 20:15
 1/7 A kérdező kommentje:
Az oldal hozott létre Számlaszámot de 0 Ft van csak.
2021. jan. 4. 20:17
 2/7 anonim ***** válasza:

Leírtak mindent egyértelműen: ha van érvényes termékük a rendszzerben, akkor a szerződésed nem szüntethető meg. Ha ilyen nincs, és az egyenleged is 0 Ft, akkor megadod az alábbi adatokat:

"Regisztrált ügyfél név

Regisztrált felhasználó név

Regisztrált telefonszám

Regisztrált e-mail cím

Folyószámla azonosító vagy ügyfél azonosító"

és kéred a fiókod törlését.

2021. jan. 7. 02:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Mi az a termék?


Nincs megadva a bank számlám, sose vásároltam, csak 0 Ft-om van. Csak simán be regisztráltam sose használtam csak néztem jegyek bérletek árait.

2021. jan. 7. 15:13
 4/7 anonim ***** válasza:
#3: Amit megvettél/igénybe vettél volna - jelenleg ilyen nincsen.
2021. jan. 7. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Az ügyfél azonosítót le írom akkor nem kell a folyószámlát leírnom?
2021. jan. 7. 16:55
 6/7 anonim ***** válasza:
#5: A két lehetőség között ott a "vagy" szócska - szóval vagy a "Folyószámla azonosítót" vagy az "ügyfél azonosítót" vagy mindkettőt megadod.
2021. jan. 7. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2021. jan. 7. 18:00

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!