Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Diginél online megrendeltünk...

Diginél online megrendeltünk egy csomagot (tv, internet, telefon) kaptunk is egy emailt, hogy 48 órán belül kapunk egy választ az adatok eggyeztetésére, de még nem kaptunk semmit és lejárt a 48 óra. Mi lehet az oka, hogy nem kaptunk még semmit?

Figyelt kérdés

2021. jan. 21. 10:57
 1/4 anonim ***** válasza:
0%
Az egy szélhámos társaság.
2021. jan. 21. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
Hozzánk 1 hónap múlva állítottak be a net és tv miatt.... 1 hetet mondtak.
2021. jan. 21. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Kevés az ember. Ennek az az oka, hogy így tudják biztosítani a szolgáltatásaikat ennyire kedvező áron. Ráadásul mióta járvány van, még nehezebb mindenki dolga.


Szerintem várd meg a 72 órát, és ha még mindig semmi se történik, hívd fel őket. Amúgy hidd el nekem, te még jól jártál, én 3 hónapig szórakoztam a Trékommal, hogy végre megszüntessék a "szolgáltatásaikat".

2021. jan. 21. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi az eddigi válaszokat még türelmes vagyok de ha ma sem lesz semmi holnap telefonálok.
2021. jan. 21. 12:14

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!