Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » My Vodafone-nál új jelszó?

My Vodafone-nál új jelszó?

Figyelt kérdés
A My Vodafone appba egyszerűen nem tudok belépni. Már kértem ideiglenes jelszót, vártam néhány percig, nem jött e-mail, erre kértem újat. Aztán jött e-mail, volt benne ideiglenes jelszó, de azzal sem engedett be, mert az szerintem az eggyel korábbi ideiglenes jelszó volt. Aztán végre harmadikra sikerült, be tudtam lépni, meg akartam adni az új jelszót, de nem fogadta el, vagy mi volt. Ezt telefonon próbáltam. Megpróbáltam a gépen, ott meg azzal az ideiglenes jelszóval már nem engedett belépni. Azóta kértem új ideiglenes jelszót, de nem jön e-mail. Mennyi idő lehet, amire megjön egy kib@szott ideiglenes jelszó egy állítólagos távközlési vagy milyen cégtől? Egyiknél sem mértem az időt. Már egymás után néhány perc különbséggel kettőt is kértem, de egyikre sem jön e-mail. Ez most hogy van?

#Vodafone #My Vodafone #ideiglenes jelszó
2021. szept. 26. 12:31
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Hívd fel az ügyfélszolgálatot vagy menj be egyik üzletükbe emiatt, de akár az előzőeknél is kérhetsz jelszó-visszaállítást. Mindenképp nézd meg a SPAM mappába.
2021. szept. 26. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Pelenkásfiú ***** válasza:
100%

Attól függ, milyen emailt használsz.

Ha mondjuk Freemail vagy citromail, akkor az nem a Voda hibája.

Egyébként most valóban káosz, ami megy náluk..

Az új jelszóval nem az volt a baj, hogy nem tettél bele speciális karaktert? Úgy emlékszem, most már azt is megköveteli.

2021. szept. 26. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat! Végül aztán megoldottam pár perccel később, de közben az egész Vodafone-t elküldtem magamban a retkes kampósorrú qrva anyjába. Telefonon kértem új jelszót, mármint konkrétan interneten, csak nem a számítógépen, hanem a telefonon, mert azzal azonnal megküldte az e-mail-t, aztán telefonon állítottam be új jelszót. Nem mellesleg igazad van, először nem írtam bele speciális karaktert, de végül igen, és így megoldódott a dolog.

De már olyan szinten elegem van belőlük, hogy nem igaz. Későn küldték a számlát, azt is csak e-mail-ben, nem jött róla SMS, és nem volt egyszerű, ahogy írtam is. Meg ilyen flottás csomagban vagyok, konkrétan nem én vagyok az előfizető, az én számom csak az egyik a négy közül, így anyámnak személyesen kellett bemennie egy üzletbe, de nekem is ott kellett lennem, mert ő az ilyenhez olyan hülye, mint a segg. De ott megkérdezte, hogy mi lett volna, ha nem mentünk volna be az üzletbe, amire az ügyintéző azt mondta, hogy nem lett volna gond, de nyilván nem vártak volna hosszú hónapokig meg fél évig, hogy ki legyen fizetve a számla. De semmit sem küldtek. Se SMS-t, se e-mail-t, se levelet, egyszerűen szeptember 24-én vagy 25-én jött egy olyan e-mail, hogy elkészült a számla, mármint a júliusi, amiről augusztus elején kellett volna SMS-t kapnunk. Az is talán csak azért jött meg e-mail-ben, mert előtte személyesen intézkedtünk. Néhány nappal előtte is voltam abban az üzletben, de velem valójában nem is álltak szóba, mert nem én vagyok az előfizető. Vicckategória az egész. Nagyon nincsenek a helyzet magaslatán. Már arra is gondoltam, hogy ott kéne hagyni őket a picsába, de most még van türelmem. De az is véges. Ezen egy kicsit elgondolkozhatnának.

2021. szept. 29. 20:02

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!