Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Fizetési sikertelenség az...

Fizetési sikertelenség az IttOtt TV webes felületén, más is járt már hasonlóan?

Figyelt kérdés

Eddig ezeket sikerült kiderítenem a banktól: amiatt, hogy az IttOtt TV fizetési felületén még mindig nincs telekód beírásra lehetőség, a bank sikertelen fizetést jelez, többszöri próbálkozásra is.

Sőt, az appban sem jelenik meg a jóváhagyandó tranzakciók között, mindkét variációval próbáltam.


Más is járt már hasonlóan az IttOtt TV-nél, vagy egyéb hasonló helyen?



2021. dec. 13. 11:30
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:

#10: 490 Ft lesz majd a havi díja az újnak. Szívesen. :D

Csak jövő tavasszal szüntetik meg a régit és addig elvileg működnie kell, a bankfiókban legalábbis azt mondták. Addig próbáltam volna kerülni az újat, de ezek szerint nem biztos hogy jól járnék a régivel. :)

Köszi azért a te válaszod is!

2021. dec. 13. 17:38
 12/13 anonim ***** válasza:

Jaaaa. Tudom már mire gondolsz. Igen, 499Ft lesz ha épp úgy döntenek. Jelenleg elengedik, de ezt bármikor visszavonhatják. De ez mindig ilyen: határozott ideig él (amikor meghosszabbítják - vagy nem) vagy épp határozatlan ideig tart, amit bármikor egyoldalúan megváltoztathatnak. :) Szóval bármikor bármi fizetős lehet...

Szerintem jó ideig ingyenes marad ez, mivel érdekük, hogy használd az appot. Monjduk nekünk is, mert így sms helyett push üzenet jön, ami a drága SMS költségeket figyelembe véve tulajdonképpen még 500Ft-os havidíjért cserébe is jobban megéri.

Meg hát attól is függ majd szerintem milyen számlacsomagban vagy. Tuti lesz olyan is aminél később is ingyenes lesz mert mondjuk havi 250k stabilan megérkezik a számládra ezért eltörlik az ilyen költségeket. stb.. szóval szerintem ez ne tartson vissza a használatától. (Az inkább érdekes, hogy sikerült-e az összes régi funkciót átvezetni az újba.)

2021. dec. 13. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 A kérdező kommentje:

Köszi előző, ment a zöld. :) Felraktam a régit és az újat, a push nélkül viszont a régi tényleg nem csinált sok mindent.

Viszont az igazi fejlemény más miatt is volt, ha valakit kíváncsi rá: sikerült kiderítenem, hogy tranzakció jóváhagyásokat csak egy bizonyos aktiválás után, amit 24 órával(!) a digitális fiókom regisztrációja után lehet csak először: nos, az OTP-nél sem a telefonos ügyintéző, sem a három chat helpdeskes nem említette ezt a 24 órát, pedig tudták hogy frissen regisztráltam és csak várnom kellett volna - tegnap még rá is kérdeztem erre konkrétan, a bankfiókban is: ott is azt mondták hogy neeem, nem kell 24 órát várni, lehet egyből jóváhagyni...hát kellett várni, de most már letelt az az idő és utána sikerült is végre a jóváhagyás és fizetés, csak meg kellett várnom azt a fura 24 órát...

Köszi mindenkinek a válaszokat! :)

2021. dec. 14. 21:09
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!