Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Adwords - ismételt klikkelést...

Adwords - ismételt klikkelést hogyan számítják?

Figyelt kérdés

Ha én meglátom az egyik versenytársam hirdetését és 10-szer ráklikkelek, akkor azt az adwords rendszere mind a 10-szer le is vonja a napi keretéből?

Azaz ilyenformán a reggeli kávém mellett kinyírhatom a konkurens hirdetéseket?


Vagy ez a 10 klikk csak egynek számít? Hogy van ez, nem tudja valaki?


2011. okt. 7. 17:28
 1/5 anonim ***** válasza:
Nem kell túl intelligens rendszer ahhoz, hogy az ilyesmi rosszindulatú kattintásokat kiszűrje. Ilyen módszerrel nem tudod eltüntetni a konkurencia hirdetését. Úgy kerülhetsz jobb helyzetbe, ha rálicitálsz.
2011. okt. 7. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Bocsánat, de én nem ezt kérdeztem, hanem azt hogy az adwords hogyan számítja.

Azért érdekel, mert nem én akarom kiklikkelni a limitjüket, hanem éppen ellenkezőleg, velünk csinálják.


Ha az adwords nem tartalmaz ilyen szűrést, akkor érdekelnének azok a bizonyos nem túl bonyolult módszerek, mert én csak megállapítani tudom a tényt egyelőre (mármint hogy sorozatklikkelik a hirdetésünket), de nem tudom hogyan akadályozzam meg.


Googlen nem találtam erre vonatkozóan semmit.

2011. okt. 7. 20:19
 3/5 anonim ***** válasza:
Hehe, erre én is gondoltam már :D
2011. okt. 7. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Tartalmaz ilyen szűrést. A Google-nek nagyon fontosak a hirdetőik érdekei. Miből gondolod, hogy ilyesmi áldozata vagy?
2011. okt. 7. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

IP-szűrés, Cookie-k, Gyorsítótár.

Csak 3 opció a sok lehetőség közül, ahogy a Google szelektálja a klikkeket.

Ne hidd, hogy olyan hülye az a milliárdos cég...

G.

2011. okt. 8. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!