Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » A Vodafone-nál hogyan tudom...

A Vodafone-nál hogyan tudom lekérdezni az adott havi, szolgáltatónál nyilvántartott internetes forgalmamat? (Céges flotta. )

Figyelt kérdés

- A Netinfo nem használható, valószínűleg a céges tarifacsomagunk nem passzol:

[link]


A [link] azt írja ki, hogy:

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a Netinfo oldal az általad használt internet csomaggal, illetve opcióval nem elérhető.



- Az online Ügyfélszolgálatra nem tudok regisztrálni, mert "Ügyfélbiztonsági kód" kell hozzá, de azt csak a céges kapcsolattartó használhatja, aki viszont minden flottafelhasználót "lát".



2012. dec. 7. 19:02
 1/4 A kérdező kommentje:
Ügyfélszolgálat szerint: 1751 számra SMS-t küldeni, NET tartalommal. De ez 75,- Ft!
2012. dec. 7. 22:56
 2/4 Nadetényleg ***** válasza:
Szerintem ez az: [link]
2012. dec. 9. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Felhasználónév & jelszó szükséges. Az Első Bejelentkezés oldal viszont ezt írja ki, vállalati ügyfelet választva (nem Kapcsolatartó vagyok):


Nincs jogosultsága belépni a rendszerbe. Kérem, hívja az ügyfélszolgálatot ha a hiba továbbra is fennáll.

2012. dec. 10. 05:44
 4/4 anonim ***** válasza:
1270-et hívd.
2013. febr. 1. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!