Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Vodafone Mobil netnél mindig...

Vodafone Mobil netnél mindig szétszakad a net, IP-cím ütközést ír ki a windows. Miért lehet ez?

Figyelt kérdés
Mostanában mindig kiírja a Windowsom(win7) hogy Ip-cím ütközést észlelt, és ez után a kapcsolat megszakad. Ilyenkor kilépek a programból, és vissza, és megint ugyan ez a folyamat. Kb 5 percenként szakad meg a net, de volt hogy 1 óráig jó volt, és utána megint ez. Valaki segítsen pls, mert nagyon idegesít a dolog. a Mondemem egy k3765.
2012. dec. 15. 15:33
 1/4 anonim ***** válasza:

1. Töröld le teljesen a szoftvert mindenhonnan.

2. Telepítsd, vagyis USB portra tedd.

3. Amelyikre telepítetted, mindig azon használd.

4. Tűzfalon engedélyezve van?

2012. dec. 15. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Eszközkezelőben nincs letiltva?
2012. dec. 15. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Hívd a 1270-t, 5-ös pont, beszélhetsz élőben a technikussal (0-ás gomb).
2012. dec. 15. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Az én stickem is megbolondult ma este, pedig ez Broadband eszköz. Állandóan letiltotta a tűzfal, másik portot ajánlott a Windows (előlapi helyett hátsót, nem őrültem meg, a falnál gyenge a térerő). Teljesen legyalultam, újratelepítettem. Beírtam az APN-t és a két DNS-t, most már semmi baja, működik. A Ccleaner ezt találta: hiányzó DLL! Hackertámadás lehetett.
2012. dec. 16. 01:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!