Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Play Áruház probléma?

Play Áruház probléma?

Figyelt kérdés
Van egy Huawei Y200-am, ami össze van kapcsolva egy Google fiókkal. Az a problémám, h a telefonon teljesen működik a play áruház, letöltök, telepítek, értékelek appokat hiba nélkül, illetve megjelenik a Saját alkalmazások menüpont alatt az összes eddigi alkalmazás, amit valaha feltelepítettem. De ha gépen bejelentkezek akkor az eszköz kompatibilitásnál azt írja ki minden appnál, ha megnézem, h "Nincsenek eszközei." A beállításoknál is ez fogad. Miért írja ezt ki? Vmi ötlet, megoldás?

2013. ápr. 20. 12:40
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!