Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Az interneten lévő sok munka...

Az interneten lévő sok munka ami azt ígéri pár órával pénzt kereshetek az igaz?

Figyelt kérdés

Diák vagyok és gondoltam utánanézek pár dolognak.Elég jól értek a számítógéphez és az internethez.Gondoltam nyárra kéne valami munka és mivel jól értek a számítógéphez gondoltam talán akad majd valami amit otthonról is elvégezhetek.Találtam.Túl sokat...

Egy kicsit gyanús ez nekem.Majdnem mindig valami linket kell megnyitni és ezektől inkább távol tartom magamat.Vannak olyanok akik skype vagy e-mail elérhetőséget írnak.Mit gondoltok?

Ha ezek csalások milyen munkában gondolkodjak, ha délelőttönként majdnem minden nap kondiba fogok járni?



2013. máj. 26. 14:49
 1/3 anonim ***** válasza:
Ha ez mind igaz lenne, nem lennének munkanélküliek
2013. máj. 26. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
45%

ha jól értesz a géphez és az internethez, akk szerkessz weboldalt, vagy tanuld meg, minél jobban, ezzel nyilván nem rögtön jön a pénz, el kell terjesztened a híredet ismerősökön keresztül, példákkal, de ez elég jól keres


vagy töltögess le filmeket, játékokat, iyleneket, és add el azokat, hogy Te írod ki dvd-re, Te adod a dvd-t, és mondjuk 500 ft/dvd áron adogasd; ha van pl. ncore accod, vagy bármi más, akkor sorozatokból jól megleszel, csak nyilván ne hirdesd magad hivatalos helyeken, nehogy lecsapjanak Rád egyszer...


1x próbáltam egy ilyen netes pénzkeresést, de becsapás és piramisjáték az egész, a hasznot nem Te, hanem a kitaláló fölözi le, majd lelép vele; semmi nem garantálja, hogy Te megkapod a jussodat

2013. máj. 26. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Lajos54 ***** válasza:

Azért ezt a filmletöltögetős-kiírós dolgot, főleg ha utána anyagi hasznot hoz, nem kellene. (javasolni sem...)!