Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Kb 2-3 hónapja kötöttem egy...

Kb 2-3 hónapja kötöttem egy szerződést a t-mobile-al, melyben egy készülék illetve 8 GB internet előfizetés van. Lehet-e változtatni a szerződésen?

Figyelt kérdés
Nos nekem az lenne a gondom, hogy nem tudom teljes mértékben kihasználni az internetet, mivel ahol lakom ott nincs 3G, ezért eléggé lassú az internet, sőt mondhatni ha úgy nézzük nem is tudom használni, mert nem tölt be az oldal. Az lenne a kérdésem, hogy a szerződésen lehet módosítani?Mert arról nem én tehetek, hogy még mindig nincs kiépítve a 3G. Esetleg csökkenteni az internet adatforgalmat, vagy akármi. Nem fogok azért fizetni, amit még csak használni sem tudok rendesen!

2014. jan. 21. 17:58
 1/8 anonim válasza:
A szerződésben leírják ők okosan, mennyi letöltési sebességet garantálnak- de odaírják azt is, hogy lefedettség függvénye. A 3G elvben mindenütt megy, de pl. a 4G-s "ultragigagyors" net Bp. legfrekventáltabb pontjain sem ment még 25/10 -es sebesség fölé, szóval ez még itthon elég gyenge. Ha nincs hűségnyilatkozatod, kérhetsz kisebb csomagot, ha van- akkor fizess...sajnos ki van ez találva.
2014. jan. 24. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Sokat sajnos nem tehetsz, én pl. elköltöztem, érvényes Vodafone 3G (sőt HSPA) előfizetéssel. Mint kiderült, az új helyen a hegyoldal felől még a mobilnak is alig jut térerő, szerencsére a Duna felől, a közeli Szentendrei-szigeten viszont jól kiépített. Vannak tornyok a közelben. Így a ház másik felében tökéletesen működik. Próbálgasd, hátha sikerül, bár a legjobb lefedettsége a Vodának van.
2014. jan. 24. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Mielőtt szerződést kötöttél volna, sajnos nem nézted meg a neten a T-Mobile lefedettségi térképét. Ha még a leglassabb EDGE sem működik, akkor fordulj a Fogyasztóvédelemhez. Ezt hívják hibás teljesítésnek.
2014. jan. 24. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Koszonom a valaszokat! Nos amikor megprobalok betolteni egy oldalt legtobb esetben azt irja ki, hogy nem kepes megnyitni az oldalt, mert a halozati kapcsolat megszakadt.A terero maxon van meg irja, hogy GPRS, probalna tolteni aztan kiirja, hogy megszakadt.
2014. jan. 24. 22:21
 5/8 anonim ***** válasza:
Milyen eszközt használsz? Nekem Broadband (hotspot) stickem van. Ennek a menűjében be kellett állítani az APN-t (internet.vodafone.net), illetve a DNS1, DNS2 két számsorát, valamint a prioritást: Kizárólag 3G. Ez így a HSDPA, illetve a HSPA. Alapértelmezett ezeken az eszközökön a GPRS, illetve az EDGE. Hívd fel a T-Mobile ügyfélszolgálatot, beszélj élőben az informatikussal és kérdezd le a DNS-eket. Vodánál minden stickhiba esetén ez a megoldás, mindig segítenek.
2014. jan. 25. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Milyen eszközt használsz?

[link]

2014. jan. 25. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Apple ipad minit hasznalok. Szerintem felhivom a t-mobile ugyfelszolgalatot aztan majd csak tudnak adni valami tanacsot. Koszonom a valaszokat!
2014. jan. 26. 10:03
 8/8 anonim válasza:
Legrosszabb eset, ha olyan helyen vagy, ahol a régi GPRS kapcsolat jön csak...optimális esetben LTE (4G, ha így jobb) majdnem kizárólag Budapesten, de az elméleti 60Mbps maximumot még élő ember nem látta :-)
2014. aug. 11. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!