Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Router probléma?

Router probléma?

Figyelt kérdés
Ha a routert csatlakoztatom a modemhez, nem érzékeli a kábelt (legalábbis ez a hibaüzenet: WAN-port is unplugged."). A router viszont volt szervizben, s azt mondták rendben van. Direktben van internetkapcsolat, routerrel nincs. Mi lehet a gond?

2015. jan. 10. 14:55
 1/6 P.O.C. ***** válasza:
Be kéne normálisan állítani. Valahol itt kezdődik egy router szakszerű beállítása: [link]
2015. jan. 10. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm, hasznos leírás, de hiába nyálaztam át, s próbáltam beállítani, a hiba maradt. Mintha nem lenne a kábel csatlakoztatva a WAN porthoz (s a router System led-je villog).
2015. jan. 19. 18:41
 3/6 P.O.C. ***** válasza:
Mi a modemed pontos típusa és mi a router típusa?
2015. jan. 19. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

A modem típusa: Arris TM501B

Router: TP-LINK TL-WR740N


Az az érdekes, hogy ez a konstrukció régebben működött már, minden gond nélkül.

2015. jan. 21. 20:47
 5/6 P.O.C. ***** válasza:

Kábelmodem, tehát Dynamic IP -re kell állítani a WAN -t.

MAC klónozást is csináltál?

Kábelcsere megvolt?

2015. jan. 22. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Ezek rendben vannak. Bármit csináltam, ugyanaz a hiba: a WAN-port nincs csatlakoztatva...
2015. jan. 23. 18:01

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!