Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hogy lehetne Vodafone Mobile...

Hogy lehetne Vodafone Mobile Wifimet úgy működésre bírni, hogy ne legyen rádugva a laptopomra?

Figyelt kérdés
Van egy mobile wifim, de akármit csinálok csak úgy működik ha usb kábellel rávan kötve a gépre. Hogy lehetne úgy megcsinálni, hogy ne legyen összekötve? Köszönöm.

2015. júl. 27. 18:50
 1/7 Neuhauser László ***** válasza:

Bekapcsolod amikor nincs USB-re dugva

Létrehoz egy WiFi hálózatot

DE! Ha a SIM kártya PIN kódot kér abból szokott gond lenni - ezt a kérést vedd le róla (pl tedd addig bele egy telefonba)

Ezután a mifit bekapcsolod, létrejönn a hálózat stb és simám rá csatlakozok

A cucc belsejében vagy a hátlap belső oldalán megtalálod az alap SSID-t és jelszót

2015. júl. 27. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Az a gond, hogy nem tudom hol kéne rá csatlakozni :( Elég kezdő vagyok még ezekben a dolgokban.
2015. júl. 27. 20:01
 3/7 Neuhauser László ***** válasza:

Ha az eszköz felcsatlakozott a mobilhálózatra és létrehozta a wifi hálózatot akkor egyszerűen a gépen megnézed az elérhető wifi hálózatokat és megketresed a sajátodét.

Kéri a jelszót, beítod és ennyi

A mifid hátlapjának belső oldalán találod meg a wifid nevét (SSID) és a jelszót.

Laptoppal wifire csatlakozni gondolom tudsz :)

2015. júl. 27. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséged, de sajnos az a baj, hogy nem tudok (valószínű az én hibámból) de nem tudok wifire csatlakozni, sőt nem is látom a wifi hálózatokat:( Lépcsőházban lakom több szomszédömnak is van wifije, de egyiket sem látja a laptopom. Ebben tudna segíteni nekem? Köszönöm:)
2015. júl. 27. 20:49
 5/7 Neuhauser László ***** válasza:

A laptop wifi vevője fel van telepítve?

Keres wifi hálózatokat csak nem talál?

Vagy egyáltalán nem is mutat semmi vezeték nélküli lehetőséget

Lehet, hogy fel kellene telepíteni a laptop WiFi driverét

2015. júl. 27. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?