Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Szolgáltató hibájából eredő...

Szolgáltató hibájából eredő használhatatlan internetkapcsolat esetén jogilag milyen lehetőségeim vannak?

Figyelt kérdés
A kedves Vidanet már lassan egy hónapja használhatatlan interneteléréssel kedveskedik nekünk, és valószínűleg a környéken mindenkinek, ahogy hallottam. Hol működik, hol nem, de általában vagy 20 adik próbálkozásra tölti be bármelyik weboldalt, már ha betölti és nem azt írja ki a böngésző hogy "nincs internetkapcsolat". A hibabejelentésekre nagy ívben tojnak, még válaszra sem méltatnak. Az egyetlen gond hogy hűségnyilatkozatunk van így nem tudunk csak úgy máshová menni.

2016. jún. 19. 17:32
 1/3 anonim ***** válasza:
Fogyasztóvédelem?
2016. jún. 20. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
pereld be
2016. jún. 20. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
nemteljesítés miatt mod le de dokumnetáld a hibát és úgy szólj nekik hogy ezmiatt lemondod ha nem fogadják el,fogyasztóvédelem
2016. jún. 25. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!