Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Amazonos eltűnt megrendelés...

Amazonos eltűnt megrendelés kapcsán hogyan indítsak refundot ha a rendszer nem engedi? Estimated szállítási idő rég lejárt

Figyelt kérdés

Agyam megáll!!

10.000 ft-ot amazonról rendelt termék nem jött meg.

Akartam reklamálni és refundot kérni, de nem engedte mert amíg az estimated MAX shipping time + 3 nap le nem jár addig nem engedi.

Oké.

Az estimated max shipping time + 3 nap lejárt , az üzenet az ami eddig is:


Most akkor mi a teendő? Csomag sehol, határidő lejárt és így se engedi a refund kérést?



ORDER PLACED

January 13, 2019

ORDER NUMBER


Expected by:

Jan 22, 2019 - Feb 8, 2019


Package didn't arrive


Change

You are not eligible to request a refund

Sorry, this order is not eligible for a refund under the A-to-z Guarantee because 3 days have not yet passed since the maximum estimated delivery or the item does not yet show as delivered. Please check the tracking status for updates on your package shipment.


2019. febr. 13. 11:18
 1/1 anonim ***** válasza:
Amazonos vagy marketplaces?
2019. febr. 13. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!