Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Unrealban miért nem tudom...

Unrealban miért nem tudom texturázni a modelleket ?

Figyelt kérdés
Unrealban berakok egy 3d fbx autó modellt ,a kereket fel szeretném texturázni,sima alap feketére ,sikerül is beszínezni,viszont az egész autót feketére színezi .Hogyan tudnám külön külön kijelölni az autóm részeit és külön textúrákat adni minden részének ?

2021. febr. 10. 20:10
 1/1 anonim válasza:
Az adott programban amiben modellezted, ott tudod a material slotokat beállitani neki.
2021. febr. 17. 00:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!