Hogyan vezetitek otthon a számlabefizetéseket?
Honnan tudjátok mit kell fizetni és mi az ami már be lett fizetve?
Excelben?
Programmal?
Tud erre valaki valami hatékony megoldást?
Excelbe csináltam, de mindig elfelejtettem beírni meg stb. Meg ott egy idő után rohadt sok adat lesz, szóval valami olyan lenne jó ahova fel tudom vinni a számlát, és jelez nekem, hogy fizetni kellene vagy ilyesmi.
csoportos beszedes, állandó megbizás?
Nekem nem kell foglalkoznom a számlákkal, minden automatikusan vonodik
1-2 kivételtől eltekintve minden értesítés egy e-mail címre jön, a hét valamelyik napján (általában vasárnap) végigrobogok rajtuk és kifizetem, és átteszem másik mappába.
A legtöbb nagyobb szolgáltató (víz-gáz energia, távhő, biztosító) saját webfelületén jól nyomonkövethető, például az MVM-nél 1 oldalon látható több kezelt ingatlan gáz és áram befizetései.
Persze sajnos van olyan, ami nem megoldható, mert csekkhez kötött (pl. Távhő) azt a QR kóddal beolvasom, és úgy utalom.
És persze van a legrosszabb eset, amikor postán kell befizetni, szerencsére ez csak évi 1-2 alkalom, de azt egyszerűen befotózom és megy az e-mail "Befizetett" mappájába.
A csoportos beszedési megbízás a legjobb, de mivel van 1-2 diktálós tétel, ahol 50 ezres különbség is tud lenni 1-1 hónapban, így inkább maradok a kézi kezelésnél, legalább úgy-ahogy tudom mennyi ment el egy-egy hónapban.
Amíg én csináltam:
Megjött , aznap ellenőriztem, ha oké akkor azonnal fizettem.
Írtam excelbe és kész.
Most hogy a feleségem kezeli mindent fizet össze vissza ha jó ha nem, elmaradas késedelem, elveszett fel se tűnik.
Szóval ahogy esik úgy puffan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!