Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Jelen esetben, hogyan lehetne...

Jelen esetben, hogyan lehetne visszatérítést igényelni már ha lehet egyáltalán?

Figyelt kérdés

Szóval én barom nem vettem észre hogy le fogják vonni a megújuló éves Microsoft 365 családi verzióért a pénzt a számlámról viszont még aznap mikor ez megtörtént lemondtam az előfizut ugyanis azt írják hogy ilyen esetben elvileg 30 napon belül visszatérítést lehet kérni.


Na most én csak olyat tudtam csinálni hogy ismétlédő számlázás kikapcsolása. Ha le akarom mondani akkor ezt mondja:


"Nem sikerült lemondani az előfizetését

Már kifizette Microsoft 365 Family verzió-előfizetését. A rendszer automatikusan lezárul ekkor: 2023. 11. 27"


Ugye itt a bökkenő mert ahogy utánaolvasgattam elvileg itt kellene felhoznia egy olyan lehetőséget hogy azonnali lemondás miszerint nem tudom többet használni a szolgáltatást és akkor vissza is utalják a pénzt.


Próbáltam felvenni az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot de ott emg folyton azt írta ki mikor megadom a telefonszámom hogy: Something went wrong at our end. Tehát hogy náluk rossz valami de erről is olvasgattam hogy van hogy valakinél napokig csak ez megy és nem tud semerre lépni.



2022. nov. 28. 21:06
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!