Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blender ben ,hogyan lehetne...

Blender ben ,hogyan lehetne egy 3d objekten megjelenő seameket ki bakeolni egy textúrába?

Figyelt kérdés

Ha van egy 3d objekt aminek au uv ja el van vagdosva kisebb darabokra akkor így ha egy textúrát ha hozzá rendelek akkor úgynevezett seamek fognak rajta megjelenni.

Ezeket a seameket el tudnám teljesen tüntetni pixelgrafikus szoftverrel ha valahogy vissza kaphatnám a blendertől egy a seamekkel teli textúrát.


Szóval van az eredeti seamekkel teli textúra ami hozzárendelek az uv map hoz így élek jelennek meg a modellen. És én valahogy ki szeretném bake olni ebből a modelből egy seames verziójú textúrát hogy aztán ezt utó-szerkeszthessem.


Remélem érthető.


dec. 10. 17:02
 1/3 A kérdező kommentje:

Javított:

Szóval van az eredeti seamek nélküli textúra amit hozárendelek egy szétvagdosott uv map hoz így élek jelennek meg a modellen. És én valahogy ki szeretném bake olni ebből a modelből egy a seames verziójú textúrát hogy aztán ezt utó-szerkeszthessem egy pixelgrafikus szoftverben.

Eltüntetném a seameket rajta.

dec. 10. 17:07
 2/3 A kérdező kommentje:
Talán csak diffuse-ként ki kéne bake olni és vissza kapok egy seamekkel teli változatot. De nem vagyok most gép előtt nem tudom kipróbálni.
dec. 10. 18:08
 3/3 anonim ***** válasza:
Segíteni nem tudok, de ajánlom a Blenderforever csoportot Facebookon, ott tuti vannak okos emberek, akik értenek hozzá:)
dec. 16. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!