Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » HELP! PLS! Windows 7 telepítés...

HELP! PLS! Windows 7 telepítése partícióról?

Figyelt kérdés

Le tudná nekem valaki írni,azt hogy hogyan kell előre telepített Windows 7-et acer laptopra,PARTÍCIÓRÓL újratelepíteni?(magyarul,ha lehet,elég részletesen,kezdő vagyok!) és még azt szerezném kérdezni,hogy elmegy-e a garancia...?



Laptop:Acer Aspire 5750G

-Intel Core i5--2410m

-NVIDIA GeForce GT540M(1GB)(1760mb with Turbo Cache)

-4GB DDR3 Memory

-750GB HDD



már régebben is írtam ki kérdést,jött is válasz,csak angol link...:S

http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__egyeb-kerdes..


2011. jún. 27. 17:15
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Tessék a Google Fordítóval lefordítottam magyarra azt az angol oldalt: [link]
2011. jún. 27. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
nem segít sokat... és az oldal nem elég részletes...:S
2011. jún. 27. 18:11
 3/15 anonim ***** válasza:

Az lenne a kérdés, hogy lehet win7-t partícióról telepíteni?

Egyébként ha újratelepíted, akkor a garanciajegyet dobhatod ki...

2011. jún. 29. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
28%

Üdv :)

A garancia érvényét veszti :)


win7 ed van ? mármint telepítő?

2011. jún. 29. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 P.O.C. ***** válasza:
100%

Ha minden igaz, CTRL + F10 billentyűkombinációval tudod aktiválni a Recovery partíciót. Utána csak követni kell az utasításokat.


Amúgy a többeknek mondom, hogy a garancia hardverre vonatkozik és nem szoftverre. Ha a felhasználó legyalulta a gépéről a Recovery partíciót és a gépnek hardveres meghibásodása van, attól még ugyan úgy érvényes lesz a garancia.

Persze ha a felhasználó külön kéri, hogy a merevlemezen állítsák vissza a gyári állapotot, megcsinálják ugyan, de a javítás ezen részét már kiszámlázzák.

2011. jún. 29. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
nem hiszem hogy a garanciát elveszti... elmentem egy best o byte-ba és azt mondták hogy nem veszti el... a szoftverre amúgy sincs garancia...
2011. jún. 29. 18:02
 7/15 A kérdező kommentje:

egyébként tudom még részletezni a dolgokat...

na szóval,bevittük vissza az acer shopba, bekapcsolták,azt mondták nyomjam a ALT+ALT GR+F10 gombot, és bejön egy visszaállító gyári állapotba...,kiválasztom,hogy visszaállítás gyári állapotba,el is indul,kb 5 perc alatt eljut 61%ig, megáll, még egy fél órát ott marad, utána kiír valami hibaüzenetet...

na szóval,akkor ez az újratelepítés, vagy csak visszaállítás...?:/

azóta nem vittem vissza a szervizbe, de már próbáltam vagy 5x...

a windows 7 eredeti, van az alján kód, és nem gondolom hogy elmegy a garancia,ha ők ott megcsinálják...akár pénzért is....

2011. jún. 29. 18:16
 8/15 P.O.C. ***** válasza:
100%
Akkor a Recovery partíció valószínűleg sérült. Én a helyedben nem verném emiatt újabb költségbe magam. Leszednék a netről egy olyan Windows 7 változatot, amit a laptoppal együtt megvásároltam (gondolnom Home Premium -ról van szó). Föltelepíteném a Laptop hátulján lévő kóddal, előtte újraparticionálnám a gépet úgy hogy a Recovery -nek fenntartott területet is felhasználnám, utána beaktiválnám, majd következnének a driverek és programok...
2011. jún. 29. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 Gugu Gabor ***** válasza:
Azért az lehet segítene, ha leírnád ide azt a hiba üzenetet. (bár így látatlanban én is arra merek tippelni hogy valami gond lesz azzal a particioval)
2011. jún. 29. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 Dottorre ***** válasza:
A ma 18:30-as felhasználónak tökéletesen igaza van. Ez a megoldás. Legálisan letölthető a Win7 OEM verziója, ami kódot kér, megadod, onnantól ugyanúgy legális Windowsod van. Mi is így csináljuk a cégen belül, pedig ez egy elég nagy multi. Mi sem állunk neki Recoveryzni.
2011. jún. 29. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!