Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Lemezre írás. Hogyan csináljam...

Lemezre írás. Hogyan csináljam? (bővebben lent)

Figyelt kérdés

Sziasztok

Letelepítettem a sims3-at...gépre..az alapjátékot kéne legelsőnek feltelepítenem aztán menne onnantól a dolog..

Van egy mappám..abban vannak rld-sims3 nevezetű fájlok...

(mivel az ikonja úgy néz ki hogy könyvek egymás tetején gondolom ezek tömörített fájlok)

Mondták nekem már hogy bontsam ki WinRar-al iso.fájlokká....(amiknek meg egy cd az ikonja)...megtettem de kiderült hogy 2db dvd-re történne a kiírás és akkor állítólag ketté kell bontani őket..hogy 2 iso nevezetű fájlom legyen...

gondolom az eddig leírtakból már kiderült, hogy sajnos egy elég kezdő vagyok ebben...nem nagyon értek hozzá...de azért megpróbálkoznék vele..

Ha valaki tudja a megoldást..és lenne olyan kedves hogy lépésről- lépésre leírja nekem a folyamatot...azaz az rdl-sims 3 nevezetű fájlok kettébontva iso nevezetű fájlokká alakítását.. és hogy hogyan kell 2 db DVD-re kiírni a játékot...az kérem szépen írjon nekem választ...kommentet

A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm :)


2011. júl. 25. 16:21
 1/5 anonim ***** válasza:

Inkább használj 8 Gigás pendrive-ot, mert a jelenlegi informatikai képességeiddel (nem leszólás, én sem értek Petőfihez) nem sikerülne a dolog hiba nélkül. Vagy, ha nem akarod másik gépre rakni akkor Daemon Tools.

Írj, hogy mik a céljaid.

G.

2011. júl. 25. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

nem kell kiírni, felteszed ezt:

daemon tools vagy poweriso

aztán azzal tudod mountolni (tálca értesítési területén levő ikonra jobb katt, először engedélyezed a virtuális meghajtókat, aztán kép csatolása vagy valami ilyesmi, kiválasztod a meghajtót, betallózod a képfájlt, onnan meg már tudod telepíteni)

mielőtt nekiállnál: crackelni tudsz?

2011. júl. 25. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Nem...sajnos nem tudok...