Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Teljesen kezdő vagyok. A cél:...

Teljesen kezdő vagyok. A cél: Profik táborát akarom gyarapítani, professzionális honlapokat előállítani. Dream weaver, vagy notepad++, esetleg más?

Figyelt kérdés

tanulmányozom a nyelveket, a legfontosabbakat kitanulom (html,xml, xhtml,ccs,javascript)

Egyéb tanácsot is elfogadok, hogy lássak neki a 600 mérföldes útnak.


2011. aug. 5. 07:16
 1/2 Pj0tr ***** válasza:

Keress valami szerver oldali nyelvet is, mert kizárólag kliens oldali logika nem elég. PHP, ASP.NET, JSP, saját CGI :)

Vagy hagysz mindent a fenébe és megtanulod a Silverlightot vagy a flasht.

A profik táborához tartozni nem könnyű és nem 2-5 éves távlat. Az elhatározás jó, de csak az első kis lépés a hosszú úton.

Azt is el kellene döntened, hogy milyen szerepet szeretnél a professzionális honlapban. Grafikus, felhasználói felület, esetleg az üzleti logika rész. Külön adatbázis-szakértő csak nagyon nagy projektekhez kell, általában az üzleti logikával foglalkozó személy készíti el. Aztán természetesen ott van még az a lehetőség is, hogy nem a kódolásban vagy rajzolásban veszel részt, hanem az ügyféllel való kapcsolatban. Akár sales, akár szakmai támogató fronton.

2011. aug. 5. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Caedes válasza:

A dreamweaver megkönnyíti a dolgodat, főleg az elején, de mindenképp szükségesnek tartom a "jegyzettömbös" programozást. Szerintem ebből lehet sokat tanulni, megérteni a dolgokat és egyedi oldalakat tervezni. Egy program nem ad ekkora szabadságot.

Azért érdemes a dreamweaver is ismerkedni. De ne erre gyúrj.

2011. aug. 5. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu