Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Melyiket töltsem le a kettő...

Melyiket töltsem le a kettő közül?

Figyelt kérdés
(Avg 2012 vírusírtóm van és ott olvastam ezt a TUNEUP nevű programot, sok jót olvastam róla, Egy kattintás és rendbe rakja nekem a gépet a felesleges fájlokat kitörli. Szerintetek a két link közül melyiket töltsem le? És mire jó ez a program? Kérem valaki írja le pontosan. Teljesen amatőr vagyok.
2011. dec. 28. 17:56
 1/7 A kérdező kommentje:
2011. dec. 28. 17:57
 2/7 A kérdező kommentje:
*thepiratebay *avg szóval egy g-vel és egy y-al másoljátok a linket. Mivel csak így engedte kiírni.
2011. dec. 28. 17:58
 3/7 A kérdező kommentje:

az egyik linken a AVG - PC TuneUp 2012 van a másikon pedig

másikon : TuneUp Utilities 2012 v12.0.2160.13

2011. dec. 28. 18:01
 4/7 anonim ***** válasza:

egyik sem igazán jó, mert mindegyikért kell fizetni

inkább azt ajánlom, hogy kézileg rakd rendbe a géped, ha mégis programot használnál, akkor érdemes a ccleanert használni, mert az magyar, kiválaszthatod mit töröljön, mi maradjon, stb.. itt egy link: [link]

2011. dec. 28. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
esetleg ha a másik link nem jönne be: [link]
2011. dec. 28. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
szerencsére nem kell fizetni letöltöttem Az AVG TUNEUP nevű programot. már 52 perce vizsgálja a rendszert és ha jól látom csinálja a töredezettmentességet, fájlokat javítgat amit a clenaer progi nem csinál, cleaner az csak véglegesen törli a fájlokat ez a tuneup pedig Törli és sok más dolgot is végez a gépem amit én nem tudnák elvégezni. Ezért is kérdeztem hogy találtam még az AVG tuneuphoz hasonló programot, és nem tudom melyik telepítsem véglegesen a gépre.
2011. dec. 28. 18:57
 7/7 A kérdező kommentje:
VÁROM A TOVÁBBI VÁLASZOKAT. És köszönöm az eddigieket is. (CCleaner van a gépemen,de szerintem a másik kettő hasznosabb ennél.)
2011. dec. 28. 19:01

Kapcsolódó kérdések: