Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » 3D Studio max meglévő animáció...

3D Studio max meglévő animáció karakterre illesztése?

Figyelt kérdés
Van egy karakter modellem, és egy nettről letöltött animáció (Egy ugrás). Ha betöltöm csak az animációt, akkor lehet látni, hogy egy csontváz ugrik egyet. Rá lehet igazítani valamilyen módon ezt az animációt a karakterre? Ha igen meg tudnátok mutatni egy tutorial alapján? (Angol videó is jó lesz, de sehol nem találtam egyet se.)

2014. jún. 26. 09:27
 1/4 anonim ***** válasza:

https://www.youtube.com/watch?v=qPqITdvLRWs

(nem próbáltam most ki, de ez talán segíthet...)

2014. jún. 28. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Sajnos ez csak azt mutatja meg, hogy hogyan kell csontot készíteni.Ezt már láttam. Van egy animációs mozgásom, (Van neki lábszára, nyaka törzse stb.) És van egy karakter, amit arra akarom rávenni, hogy az animáció szerint mozogjon.
2014. júl. 4. 22:28
 3/4 tabaki ***** válasza:

Kár, hogy nem Blender... Próbálj meg rákeresni:

[link]

2014. júl. 5. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Ha valaki tudja hogy hogyan kell, és segítene is, az írjon elérhetőséget privátba. Majd elküldözgetem neki a dolgokat, és elmondom hogyan is gondolom pontosan.
2014. júl. 10. 14:08

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!